دسته‌ بندی ها

نصب و تعمیر فلاش تانک

نصب و تعمیر فلاش تانک

قیمت نصب و تعمیر فلاش تانک در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت نصب فلاش تانک روکار
230,000 الی 330,000 تومان
قیمت نصب فلاش تانک توکار
350,000 الی 450,000 تومان
قیمت تعویض شناور فلاش تانک
140,000 الی 180,000 تومان
قیمت آب بندی فلاش تانک
140,000 الی 220,000 تومان
قیمت عیب یابی و تعمیر فلاش تانک
200,000 الی 400,000 تومان

نمودار قیمت خدمات نصب و تعمیر فلاش تانک نمودار قیمت
بالاترین قیمت 750,000
متوسط قیمت 500,000
پایین ترین قیمت 330,000
آنچه درباره نصب و تعمیر فلاش تانک خواهید خواند
ثبت سفارش

فلاش تانک که همان سیفون است که برای توالت فرنگی و ایرانی نصب می شودفلش تانک یک مخزن پر از آب است که با تخلیه شدن این آب، مواد زائد به فاضلاب هدایت می شود.تقریبا کارکرد همه سیفون های توالت مشابه است. نصب فلاش تانک توکار و روکار با توجه به ابعاد فضای سرویس بهداشتی، انجام می شود. استفاده مداوم از فلاش تانک به مرور موجب فرسودگی قطعات سیستم می شود. در این صورت فلش تانک نیاز به تعمیر دارد. نصب و تعمیر فلاش تانک نیاز به تخصص وتجربه دارد وباید توسط تاسیساتی ها انجام شود. برای دریافت خدمات بیشتر سری به بخش لوله کشی و تاسیسات بزنید.

طریقه نصب فلاش تانک

معمولا روش نصب در برند ها فلش تانک با هم یکی هستند. فقط کافیست با قطعات مختلف فلش تانک ها آشنا باشید. پمپ تخلیه، شناور یا فلوتر، واشر دیافراگمی فلاش تانک و وال هنگ از مهمترین قطعات فلاش تانک محسوب می شوند. پس از تهیه ابزار و وسایل نصب باید با مطالعه دفترچه راهنما ارتفاع نصب فلاش تانک را تعیین کنید.در مرحله بعد باید استپ به کاسه توالت متصل شود. تا نصب کامل، سرپوش آن را برندارید.

در این مرحله فلوتر هماهنگ با جهت انشعاب در جای خود باید قرار بگیرد. همزمان با محکم کردن مهره از بیرون، طناب کششی از سوراخ رو به‌ روی فلوتر را وارد کرده و در بست گیره‌ای قرار بدهید.

پس از بستن اجزای مخزنفلش تانک , باید کاسه سیفون را به لوله ها و روی دیوار قرار دهید. نصب فلش تانک باید با اندازه گیری دقیق انجام شود که در بهترین حالت و تعادل کامل باشد.

خدمات تعمیر فلاش تانک در پاک رویال 

تعمیر فلاش تانک کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد. همانطور که گفتیم فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب است که در توالت ها، پمپ تخلیه فلاش تانک وظیفه ریزش آب برای نظافت کاسه توالت را بر عهده دارد. تعمیر فلاش تانک های توکار به دلیل دسترسی سخت ، هزینه بیشتری دارد. خدمات تعمیر فلاش تانک در پاک رویال به صورت تخصصی وحرفه ای قابل اجرا است.

بسیار دیده شده که در اثر استفاده مکرر از فلش تانک، مشکلاتی در آبگیری و یا تخلیه آب به وجود آمده که لوله کش اقدام به تعمیر فلاش تانک می کند. قبل از اقدام به تعمیر فلاش تانک دیواری ابتدا باید علت بررسی و تشخیص داده شود. بدون بررسی و عیب یابی فلاش تانک نمی توان اقدام به تعویض قطعات فلاش تانک کرد. 

تخصصی ترین مرکز تعمیرات فلاش تانک خانگی در تهران 

در صورت نیاز به متخصصین جهت نصب و تعمیر فلاش تانک می توانید به شرکت پاک رویال مراجعه کنید. پاک رویال یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات فلاش تانک خانگی در تهران می باشد. عمده ترین اتصالاتی که باعث می‌شوند به تعمیر فلاش تانک دیواری نیاز پیدا کنید، مهره‌هایی هستند که قطعات را نگه می‌دارند. همچنین کنده یا شکسته شدن دسته و زنجیری که به فلوتر وصل است نیز می تواند باعث مشکل شود. در این صورت زنجیر را می فلاش تانک ها در خود مخزنی دارند که اب داخل ان جمع می شود و با فشار دادن دکمه تخلیه اب زیادی داخل کاسه توالت می شود .فلاش تانک ها از دو قطعه به نام فلوتر و مکانیزم تخلیه ساخته شده اند. 

چرا نصب فلاش تانک را به پاک رویال بسپارم؟

شاید سوال شود چرا نصب فلاش تانک را به پاک رویال بسپارم؟پاک رویال به عنوان یکی از بهترین پلتفرم خدمات در تهران سرویس تعمیر فلاش تانک و همچنین ارایه خدمات نصب فلاش تانک ساده، نصب فلاش تانک دوزمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و... نزدیک من ارائه می دهد همکاران ما در پاک رویال تمام تلاش خود را به منظور رضایتمندی و کسب تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

دلایل خرابی فلاش تانک 

یکی از دلایل خرابی فلاش تانک ، فلوتر آن است فلوتر فلاش تانک قطعه ای است که حجم مایع فلاش تانک را کنترل می کند و با پر و خالی شدن آب، ارتفاع آن کم و زیاد می شود.خرابی فلومتر مشکلات زیر را به همراه دارد.

  • نگه نداشتن آب داخل فلاش تانک
  • ریختن حجم خیلی کم آب
  • نشتی آب از فلاش تانک

برای رفع این مشکلات باید ابتدا شیر ورودی سیفون را ببندید و سیفون را با کشیدن دسته ی آن خالی کنید. 

شرایط و قوانین


نصب و تعمیر فلاش تانک

  • همیار ابتدا در محل حضور پیدا می‌کند و سرویس را بررسی می‌نماید. سپس، اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و در صورتی که مشتری رضایت داشته باشد، نصب و تعمیر فلاش تانک صورت می‌گیرد.
  • همیار لوازم و قطعات مورد نیاز را بررسی می‌کند و سپس، در این رابطه به مشتری اطلاع می‌دهد. در صورت تایید مشتری، همیار قطعات را خریداری می‌کند و پس از آن، همیار فاکتور خرید را به مشتری ارائه می‌دهد.
  • ارتباط مستقیم  و بدون هماهنگی با همیاران مجاز نیست و مشتریان باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط