دسته‌ بندی ها

نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی

قیمت نصب توالت فرنگی در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت نصب توالت فرنگی یک تکه
200,000 الی 250,000 تومان
قیمت نصب توالت فرنگی دو تکه
250,000 الی 330,000 تومان
قیمت تنظیم فلوتر سرویس فرنگی
120,000 تومان
قیمت حداقل دستمزد
180,000 تومان

نمودار قیمت خدمات نصب توالت فرنگی نمودار قیمت
بالاترین قیمت 900,000
متوسط قیمت 800,000
پایین ترین قیمت 400,000
آنچه درباره نصب توالت فرنگی خواهید خواند
ثبت سفارش

امروز اغلب افراد در سرویس بهداشتی خود نصب توالت فرنگی را در اولویت قرار می دهند. معمولا برای نصب ضمن به کارگیری تکنسین های نصاب می توانید خودتان نیز دست به کار شوید. اما توصیه می شود با کمک متخصصین انجام شود، چرا که آن ها با سرعت بیشتر و بدون ایجاد مشکل، توالت فرنگی شما را نصب خواهند کرد. برای نصب می بایست فضای توالت، فاصله آن از دیوارها و اندازه توالت را در نظر بگیرید. برای دریافت خدمات بیشتر سری به بخش لوله کشی و تاسیسات بزنید.

خدمات نصب توالت فرنگی در پاک رویال

در حال حاضر توالت فرنگی یکی از تجهیزات ضروری موجود در تمامی اماکن به شمار می رود که از نظر دسته بندی در مدل های متعدد و مختلفی قرار می گیرد. این تجهیزات بر اساس مراقبت از زانو و حفظ سلامت زانو تهیه و کاربرد دارد. بنابراین بهتر است افراد با نحوه نصب توالت فرنگی آشنایی کامل داشته باشند. شایان ذکر است که نصب توالت فرنگی اقدامی تخصصی می باشد که لازم است تا به وسیله افراد متخصص صورت گیرد. خدمات نصب توالت فرنگی در پاک رویال توسط متخصصین صورت می گیرد. این مجموعه با بکارگیری نیرو های متخصص در این حوزه فعالیت می کند. کاربرد فوق العاده توالت فرنگی باعث شده تا تولیدکنندگان به کیفیت این محصولات اهتمام اساسی داشته باشند.به طور کلی برای ساخت و تولید این تجهیزات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می شود. 

تخصصی ترین مرکز نصب توالت فرنگی خانگی در تهران

یکی از پرکاربردترین انواع توالت، توالت فرنگی می باشد که از نظر ظاهر نیز مانند صندلی می باشد. فرقی ندارد در چه مکانی باشد اغلب اماکن مسکونی، هتل ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها از این نوع توالت استفاده می کنند. ابعاد متغیر و تنوع زیاد این توالت ها باعث شده تا محبوبیت زیادی کسب کنند. برای داشتن عملکرد صحیح از این نوع توالت می بایست روش نصب توالت فرنگی به درستی صورت گیرد. امروزه مجموعه های مختلفی در این حوزه فعالیت دارند. تخصصی ترین مرکز نصب توالت فرنگی خانگی در تهران توسط پاک رویال صورت می گیرد. 

نصب توالت فرنگی چگونه انجام می شود؟

اولین قدم برای نصب و یا جابجایی، لازم است که ابتدا ابزارهای لازم را تهیه نمایید. ولی قبل از هر چیزی باید توجه کنید که با توالت فرنگی قبلی نباید گرفتگی در لوله وجود داشته باشید. چنانچه همچین موضوعی رخ دهد می بایست ابتدا آن را رفع کنید و قدم بعدی را بردارید. اما برای قدم بعدی نصب توالت فرنگی چگونه انجام می شود؟

برای نصب به آچار فرانسه و یا انبر قفلی نیاز خواهید داشت که به زمین پیچ می گردد یا مواردی که فلاش تانک آنها یک تکه نیست و به باز شدن نیاز دارند. حال برای بریدن و جدا کردن چسب درزبندی دور تا دور توالت از تیغ آهن بری یا کاردک نازک با لبه تیز استفاده نمایید. برای نصب دوباره درزگیر توالت فرنگی یا واشر دور لوله توالت فرنگی به یک نفر نیروی کمکی برای بلند کردن توالت فرنگی و برای آب بندی شیرهای پیسوار نوار تفلون نیاز خواهید داشت.

چرا نصب توالت فرنگی را به پاک رویال بگویم؟

امروزه نصب توالت فرنگی در اغلب مکان های عمومی و خصوصی اجرا می شود. اولین مزایای استفاده از توالت فرنگی کمک به سلامت زانوها می باشد. در صورتی که قصد دارید توالت فرنگی تهیه نمایید بهتر است قبل از آن اطلاعات جامعی کسب نمایید تا با انواع توالت فرنگی و ابعاد آن آشنا شوید و خرید رضایت بخشی داشته باشید. حال چرا نصب توالت فرنگی را به پاک رویال بگویم؟ این مجموعه ضمن بکارگیری نیرو های متخصص و مجرب از مشاوران ماهری نیز برخوردار است و شما را در مرحله خرید و نصب راهنمایید می کنند. 

توالت فرنگي یکی از انواع توالت به شمار می رود که مانند صندلی کاربرد دارد. در منازل مسکونی، هتل ها و بیمارستان ها استفاده از توالت های فرنگي معمول و متداول می باشد. بیشتر توالت های فرنگي از یک رینگ پلاستیکی برای نشستن بر روی کاسه و یک درب پلاستیکی لولایی برخوردار می باشند. بر اساس پارامترهای مختلفی می توان توالت فرنگی ها را دسته بندی نمود. نوع طراحی کاسه توالت (کشیده، نیمه کشیده و گرد)، مدل فلاش (تک زمانه و دوزمانه)، شیوه سیستم تخلیه (گرانشی، فشاری، دوگانه و گردابی) ازاین قبیل می باشند. 

شرایط و قوانین


نصب توالت فرنگی

  • برای نصب توالت فرنگی باید اطلاعات کاملی از فضای موجود در دسترس باشد. به همین منظور، همیار آکس لوله خروجی فاضلاب را اندازه‌گیری می‌کند و مشخص می‌نماید که فاصله آن از دیوار چقدر است. این مسئله باعث می‌شود که توالتی انتخاب شود که با فضا مطابقت داشته باشد و دیگر نیاز به اتصالات اضافی نباشد.
  • همیار موظف است که اطلاعات را در اختیار مشتری قرار دهد و در صورت رضایت، اقدام به تعمیر نماید.
  • همیار لیستی از قطعات و لوازم را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و در صورت رضایت مشتری، اقدام به خرید این قطعات می‌کند. در پایان، همیار فاکتور خرید را به مشتری ارائه می‌دهد.
  • ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران امکان‌پذیر نیست.

 

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط