دسته‌ بندی ها

تعمیر پمپ آب

تعمیر پمپ آب

قیمت تعمیر پمپ آب در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت نصب کامل پمپ آب و منبع بدون نیاز به کنده کاری
350,000 الی 550,000 تومان
قیمت نصب کامل پمپ آب و منبع با کنده کاری
500,000 الی 800,000 تومان
قیمت تعویض موتور پمپ آب
190,000 الی 250,000 تومان
قیمت شارژ منبع پمپ آب(تویوپ)
150,000 الی 250,000 تومان
قیمت تعویض تویوپ پمپ آب
180,000 الی 300,000 تومان
قیمت تعویض ست کنترل پمپ آب
150,000 الی 250,000 تومان
قیمت نصب منبع آب خانگی
400,000 الی 700,000 تومان
قیمت تعویض کاسه نمد بلبرینگ یک اسب
توافقی
قیمت تعویض کاسه نمد بلبرینگ دو اسب
توافقی

نمودار قیمت خدمات تعمیر پمپ آب نمودار قیمت
بالاترین قیمت 1,000,000
متوسط قیمت 500,000
پایین ترین قیمت 300,000
آنچه درباره تعمیر پمپ آب خواهید خواند
ثبت سفارش

پمپ آب به دستگاهی گفته می شود که در مصارف خانگی برای تقویت فشار آب استفاده می شود. امروزه پمپ های متنوعی جهت افزایش دادن فشار آب مصرفی ساکنین مورد استفاده قرار می گیرند.در انتخاب پمپ مناسب برای منزل خود، ملاک های مختلفی نظیر تعداد شیرها، متراژ واحد، میزان مصرف و تعداد طبقات را در نظر قرار دهید .امروزه به دلیل گسترش پیدا کردن زندگی شهرنشینی و افزایش مصرف آب در اکثر منازل از پمپ آب استفاده می شود و به علت استفاده مداوم از این دستگاه باید به سرویس و تعمیر پمپ آب ساختمان توجه کرد. پاک رویال خدمات لوله کشی و تاسیسات را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.

خدمات تعمیر پمپ اب پاک رویان

راه اندازی صحیح پمپ آب خانگی عمر آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، اما این دستگاه همانند وسایل مکانیکی دیگر به مرور دچار مشکل می شود که باید برای رفع آنه اقدام کرد. پمپ های آب خانگی پر مصرف ترین نوع پمپ در داخل کشور می باشد، با توجه به پر کاربرد بودن این نوع پمپ مشکلات بهره برداری آن نیز بسیار زیاد می باشد، در صورت نیاز با ما در خدمات تعمیر پمپ اب پاک رویان تماس بگیرید.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات انواع پمپ اب خانگی در تهران

خرابی پمپ آب خانگی یا اختلال درکارکرد این نوع پمپ‌ یک اتفاق کاملا رایج است و برای جلوگیری از خرابی پمپ آب خانگی بهتر است آن را بصورت دوره ای سرویس کنید و از کارکرد مناسب پمپ آب اطمینان حاصل کنید.پمپ آب خانگی از اجزای مختلفی تشکیل شده که برای شناخت بهتر از موضوع و کارشناسی درست در زمان عیب‌یابی و یا سرویس دستگاه، باید نسبت به نحوه عملکرد اجزای تشکیل دهنده پمپ آب به مقدار کافی مسلط باشید.در صورت نیاز به تعمیر پمپ اب با ما در تخصصی ترین مرکز تعمیرات انواع پمپ اب خانگی در تهران تماس بگیرید.

دلایل خرابی پمپ اب خانگی

روشن و خاموش شدن مداوم پمپ آب یکی از دلایل خرابی پمپ آب خانگی است که علت آن ایراد داشتن منبع تحت فشار می باشد. منبع تحت فشار در داخل خود تیوپی دارد که وظیفه این تیوپ نگه داشتن حجم معینی از آب تحت فشار در داخل خود می باشد، که در زمان کم شدن فشار آب داخل لوله ها از این حجم ذخیره شده استفاده می شود تا از استارت مداوم پمپ جلوگیری شود. در زمانی که پمپ آب به صورت مداوم روشن خاموش شود می توان سوراخ شدن تیوپ مخزن را چک وبرای تعمیر پمپ اب اقدام شود.

پمپ آب ساختمان یکسره شده و خاموش نمی شود علت چیست؟

اگر پمپ آب یکسره شده دلیل اصلی به وجود آمده در این مشکل تنظیم نبودن، یا خراب بودن کلید اتوماتیک مکانیکی می باشد، کلید اتوماتیک دارای دو پیچ است که پیچ بزرگتر برای تنظیم کردن فشاراستارت پمپ و پیچ کوچکتر برای تنظیم کردن اختلاف فشار بین استارت و استپ می باشد. بهتر است بازه ی فشار بین استارت و استپ در محدوده ی 2 بار باشد.برای تعمیر پمپ اب با ما در پاک رویان تماس بگیرید.

لرزش یا صدای زیاد از اندازه پمپ از چیست؟

علت ابن مشکل می توان گیر کردن پروانه به دیواره هوزینگ نام برد و همچنین ایراد در بلبرینگ های موجود در پمپ آب، که با زنگ زدن بلبرینگ یا شکستن آن باعث بوجود امدن صدای زیاد یا گیرپاژ کردن الکتروموتور می شود که باعث سوختن پمپ می شود و همچنین از دیگر دلایل تاپ داشتن شافت پمپ آب می باشد.

روش تنظیم فشار آب پمپ خانگی

برای تنظیم فشار آب پمپ باید کلید اتوماتیک پمپ را تنظیم کرده که داخل کلید اتوماتیک دو نمونه پیچ به همراه مهره وجود دارد که زیر هر مهره فنر فلزی وجود دارد با سفت کردن مهره بزرگ فشار آب زیاد می شود و با شل کردن آن فشار آب کم خواهد شود. (باید تمام شیر های آب را بسته، و با باز کردن فقط یک شیر، فشار پمپ آب را تنظیم کنید.)

اگر پمپ آب خانگی بدون آب کار کند چه مشکلی برایش بوجود می آید؟

اگر پمپ آب خشک و یا بدون اب کار کند پروانه داخل هوزینگ پمپ 3000 دور در دقیقه در حال چرخش می باشد بر اثر بوجود امدن گرمای بیش از حد باعث شکسته شدن و یا ذوب شدن پروانه می شود و این گرما باعث از بین رفتن مکانیکال سیل داخل پمپ که وظیفه آب بندی پمپ را بر عهده دارد می شود، شکسته شدن یا ذوب شدن پروانه انتقال سیال باعث گیرپاژ کردن پمپ شده و در اخر موجب سوختن الکتروموتور پمپ آب می شود.در صورت نیاز به تعمیر پمپ اب با ما تماس بگیرید.

شرایط و قوانین


پمپ آب 

  • همیار ابتدا در محل حضور پیدا می‌کند و عیب‌یابی را انجام می‌دهد و در صورتی که مشتری رضایت داشته باشد، اقدام به تعمیر پمپ می‌کند.
  • همیار لیستی از لوازم و قطعات را تهیه می‌کند و پس از مشورت با مشتری، آنها را تهیه می‌کند. ارائه فاکتور خرید به مشتری الزامی است. 
  • همیار تلاش می‌کند که از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر پمپ استفاده کند و در پایان، برگه را به مشتری تحویل می‌دهد.
  • از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیار خودداری شود.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط