دسته‌ بندی ها

شیرآلات و سیفون

شیرآلات و سیفون

قیمت شیرآلات و سیفون در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت نصب شیر دستشویی و حمام
150,000 الی 200,000 تومان
قیمت نصب شیر روشویی و سیفون
150,000 الی 200,000 تومان
قیمت نصب شیر ظرفشویی و سیفون
150,000 الی 200,000 تومان
قیمت نصب شیر ماشین لباسشویی/ظرفشویی
150,000 الی 200,000 تومان
قیمت نصب سیفون
100,000 الی 150,000 تومان
قیمت نصب علم دوش/یونیکا حمام
180,000 الی 230,000 تومان
قیمت تعویض مغزی شیر
100,000 تومان
قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی
180,000 تومان

نمودار قیمت خدمات شیرآلات و سیفون نمودار قیمت
بالاترین قیمت 800,000
متوسط قیمت 540,000
پایین ترین قیمت 300,000
آنچه درباره شیرآلات و سیفون خواهید خواند
ثبت سفارش

نصب و تعمیر شیرآلات و سیفون از جمله خدمات مربوط به لوله کشی آب ساختمان می باشد.در زمان استفاده از این سرویس در هنگام ساخت و ساز بنا و نصب شیرآلات اولیه، به وجود آمدن هرگونه مشکل برای شیرآلات ساختمان (مثل چکه کردن آب) و در زمان انجام کارهایی مثل تعویض شیر آب سرد و گرم و تعویض کامل سرویس شیرآلات حمام و آشپزخانه مورد نیاز می شود.تنوع خدمات و سرویس دهی برای نصب و تعمیر شیرآلات و سیفون ساختمانی منجر به آن شده تا هزینه و دستمزد سرویسکار از قبل معین نشده باشد. درواقع حجم کار و میزان خواسته های مشتری می تواند میزان هزینه را تعیین کند. شایان ذکر است علاوه بر کیفیت شیر آلات و سیفون در فرایند نصب ، لازم است از فرد متخصص در این حوزه تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

 خدمات تعمیر شیرآلات در پاک رویال

در تعیین هزینه نصب شیرآلات ساختمان فاکتورهای مختلفی وجود دارند که تاثیر گذار هستند.مثلا اینکه شما قصد دارید تا شیرآلات خود را در چه قسمتی از خانه نصب کنید، تعرفه نصب شیرآلات تغییر خواهد کرد. همچنین حجم کاری نصب شیر دوش حمام با نصب شیرآلات در آشپزخانه متفاوت خواهد بود و در نهایت اجرت نصب شیرالات متفاوت خواهد بود. نوع شیر دوش مورد استفاده و میزان کارهایی چون کنده کاری، بیرون آوردن دوش قدیمی و تعمیر محل می تواند بر قیمت نصب تاثیر بگذارد. خدمات تعمیر شیرآلات در پاک رویال توسط افراد متخصص در این حوزه انجام می گیرد. این مجموعه با به کارگیری نیرو های ماهر خدمات رسانی می کند.

تخصصی ترین مرکز نصب شیر آلات و سیفون در تهران

مواردی مانند تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار و تعمیر شیر اهرمی، نصب شیرآلات اهرمی می بایست توسط متخصص آن صورت گیرد. امروزه افزایش قیمت شیرآلات منجر به آن شده تا افراد تقاضا تعمیر شیرآلات قدیمی را بیشتر داشته باشند. چرا که هزینه خرید و نصب مجدد آن ها از هزینه تعمیرات بیشتر خواهد بود. شاید در تصور خیلی از افراد نصب شیرآلات کار سختی نباشد. اما نصب صحیح و اصولی آن ها از هزینه های احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد. پاک رویال تخصصی ترین مرکز نصب شیر آلات و سیفون در تهران است که می توانید با خیال راحت خدمات خود را به آن ها بسپارید. نصب غیر اصولی شیرآلات می تواند باعث چکه کردن آب شود. برای جلوگیری از هزینه های ثانویه توصیه می شود از نیرو های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

نصب شیرآلات چگونه انجام می شود؟

 استفاده از نصاب های متخصص در بخش خدمات نصب شیرآلات و سیفون می باشد.  البته در صورتی که لوازم لازم جهت نصب و یا تعویض شیرآلات را در اختیار داشته باشید و یا به اصطلاح فنی کار باشید می توانید خودتان دست به کار شوید. چنانچه با هر گونه مشکل در استفاده مواجه شوید لازمست تا به فکر تعمیر یا تعویض آن ها باشید. اما نصب شیرآلات چگونه انجام می شود؟ برای جواب سوال خود بهتر است اگر تاکنون دست به آچار نبوده اید از نیرو های متخصص در این حوزه کمک بگیرید. چرا که عدم توجه به این موضوع می تواند باعث ایجاد هزینه بیشتر شود. به طور معمول ممکن است در صورت اشتباه در زمان نصب با مشکلات زیر مواجه شوید:

  • چکه کردن
  • تعویض مغزی
  • سفت شدن 
  • پوسیدگی واشر شیر آب
  • پارگی شلنگ و یا پوسیدگی

چرا تعمیرات شیرآلات را به عهده ی پاک رویال بگذاریم؟

درخواست‌های بسیار زیادی برای تعمیر و نصب شیرآلات به خصوص شیرآلات بهداشتی، وجود دارد. بنابراین لازم است قبل از درخواست خود از مجموعه مطمئن و متخصص در این حوزه کمک بخواهید. شاید برایتان سوال باشد که چرا تعمیرات شیرآلات را به عهده ی پاک رویال بگذاریم؟ جواب واضح است. این مجموعه با بکارگیری نیرو های با تجربه و متخصص و دریافت هزینه های منصفانه و مناسب همواره به شما عزیزان خدمات رسانی می کند. 

شرایط و قوانین


شیرالات و سیفون

  • همیار ابتدا در محل حضور پیدا می‌کند و محل نصب یا تعمیر شیرآلات و سیفون سرویس را بررسی می‌کند. 
  • سپس، همیار اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
  • همیار موظف است که لیست کاملی از لوازم و قطعات را در اختیار مشتری قرار دهد و در صورت توافق، باید خودش اقدام به خرید کند و موظف است که فاکتور خرید را به مشتری ارائه دهد.
  • رتباط مستقیم و بدون هماهنگی مشتریان با همیاران مجاز نیست و ممکن است باعث بروز چالش‌های متعددی زیادی شود. 

 

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط