دسته‌ بندی ها

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت نصب دستگاه تصفیه آب یا جابجایی
220,000 الی 280,000 تومان
قیمت نصب دستگاه تصفیه آب(با مخزن) یا جابجایی
240,000 الی 300,000 تومان
قیمت تعویض هر فیلتر دستگاه تصفیه آب
120,000 الی 145,000 تومان
قیمت سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب(نظافت و جرم گیری پمپ، هواگیری، تعویض فیلتر)
300,000 الی 400,000 تومان
قیمت تعویض پمپ دستگاه تصفیه آب
200,000 الی 280,000 تومان
قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی
220,000 تومان

نمودار قیمت خدمات دستگاه تصفیه آب نمودار قیمت
بالاترین قیمت 500,000
متوسط قیمت 300,000
پایین ترین قیمت 300,000
آنچه درباره دستگاه تصفیه آب خواهید خواند
ثبت سفارش

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ آب های آشامیدنی به دلیل عبور از سفره های آب زیرزمینی با حجم بالایی از املاح موجود در خاک آغشته می شوند که بعضی از آنها برای سلامتی مفید بوده و بعضی دیگر مضر. ورود فاضلاب به طبیعت به مرور بر سفره های زیرزمینی اثر منفی گذاشته و آلودگی را در آنها افزایش می دهد . در بسیاری از مناطق آب آشامیدنی تصفیه شده هنوز استانداردهای لازم را بدست نیاورده و نیاز به تصفیه بیشتر دارند. در این شرایط از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می شود .

خدمات نصب دستگاه تصفیه اب

دستگاه تصفیه آب خانگی به مجموعه گفته می شود که درون یک پکیج قرار دارد و با استفاده از روش اسمز معکوس آلاینده ها، املاح و آلودگی های موجود در آب را از بین می برند. در این دستگاه ها با توجه به مدل و قابلیت ها از فیلترهای مختلفی استفاده می شود و دربیشتر مواقع تعداد آنها 3 تا 8 عدد است. به طور معمول هر دستگاه تصفیه آب خانگی اغلب از 5 عدد فیلتر برخوردار هستند که در نهایت آب را با سطح استانداردی از املاح می نمایند.

بهترین دستگاه تصفیه آب را از پاک رویال بخواهید

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین دغدغه ها برای مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب است. نگران بودن در مورد کیفیت آب نوشیدنی طبیعی است. نوشیدن آب از منابع آب لوله کشی خانگی آلودگی ‌های مختلفی می تواند داشته باشد. به همین علت بسیاری از افراد تصمیم به نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل گرفته‌اند. بنابراین برای داشتن بهترین انتخاب ، بهترین دستگاه تصفیه آب را از پاک رویال بخواهید

خرید دستگاه تصفیه اب 

به دلیل اهمیت بسیار زیاد دستگاه های تصفیه آب خانگی، برندهای متفاوتی تولید می شود و قابلیت های هر برند با هم متفاوت است . به این دلیل اگر به دنبال به خرید دستگاه تصفیه اب هستید، لازم است به چند ویژگی مهم توجه داشته باشید.

توجه به انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از موارد مهمی که در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آن توجه داشت، نوع دستگاه است. دستگاه های تصفیه آب خانگی از نظر شکل ظاهری و نحوه ی نصب شامل دو گروه هستند:

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی

قبل از انتخاب دستگاه بررسی کنید،که آیا فضای کافی برای قرار گرفتن این تجهیزات داخل کابینت و زیر سینک وجود دارد ؟ آیا امکان قرار دادن دستگاه تصفیه آب روی کابینت هست؟ بدون شک نوع زیرسینکی به دلیل قرار گرفتن داخل کابینت جلوه بهتری داشته. ، دستگاه های تصفیه آب خانگی در دو نوع پایه دار و بدون پایه هستند. برای اینکه بتوانید تعمیر و سرویس این دستگاه ها را براحتی انجام دهید، بهتر است نوع پایه دار انتخاب شود. البته به شرایط محیط نصب نیز باید توجه کرد."

تعمیر دستگاه تصفیه آب در تهران

برای تعمیر دستگاه لازم است ابتدا مشکل را بیابید تا در صورت امکان تعمیر صورت گیرد. تعمیر دستگاه تصفیه آب در تهران توسط مجموعه پاک رویال این امکان را به شما می دهد تا بدون مشکل و با متخصص ترین نیرو ها انجام گیرد. از جمله مشکلات عبارت اند از:

دستگاه روشن نمی‌شود و کار نمی‌کند

این مشکل برقی است.

علت اینکه دستگاه روشن می‌شود ولی مرتبا خاموش و روشن می‌شود

در اینجور مواقع احتمال قوی‌تر نوسان در فشار آب و یا خرابی قطعات وابسته به کنترل آب می‌باشد. 

دستگاه تصفیه آب بدون وقفه کار می‌کند

دستگاه در زمانی که منبع ذخیره آب آن پر شد، باید متوقف شود. عوامل دخالت دهنده در فشار آب باید بررسی شود. 

کم شدن آب تصفیه دستگاه 

علت کم شدن آب تصفیه دستگاه و یا کم شدن فشار یا کیفیت اب تصفیه شده متوجه گرفتگی فیلترهای دستگاه می‌شود که در بیشتر موارد هم مربوط به پیش فیلتر می‌باشد.

آب تصفیه شده مزه خوبی ندارد

می‌تواند از فیلترهای کربن فعال یا پست کربن باشد و یا اینکه فیلتر ممبران ایراد دارد و یا در جای خود درست قرار نگرفته است. 

دستگاه خاموش می‌شود ولی پساب همچنان کار می کند.

این مشکل یا به دلیل خرابی شیر برقی است و یا بالا بودن فشار آب ورودی دستگاه می باشد .

دستگاه تصفیه آب صدای زیادی دارد.

علت صدای دستگاه در این مواقع عمدتاً مشکل از ناحیه‌ی پمپ دستگاه است. باید ابتدا پمپ را بررسی کرد. ولی گاهی می‌تواند ایراد از فشار ورودی زیاد دستگاه و یا خرابی شیر چهارطرفه هم دانست. در صورت نیاز با تعمیرکاران ما در پاک رویان تهران تماس بگیرید.

شرایط و قوانین

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط