آیا این مجموعه مسئولیت خسارات احتمالی را بر عهده دارد؟
در صورتی که در حین انجام کار توسط کارپرداز خسارتی به کاربران وارد شود، پاک رویال به عنوان یک پلتفرم واسط مسئولیت خسارات احتمالی را بر عهده نخواهد داشت. این مجموعه تنها به عنوان یک رابط ایمن بین مشتریان و کارپردازان عمل می کند و هیچ نقشی در اجرای خدمات یا مسئولیت های مرتبط با آن ندارد. جهت پیشگیری از بروز خسارت، بهتر است دستورالعمل های مربوطه را رعایت نمایید. در واقع تمام خدماتی که از طریق این مجموعه ثبت می شود، یک قرارداد مستقل بین مشتری و کارپرداز به شمار می آید و پاک رویال هیچ مسئولیتی در قبال بروز خسارات احتمالی، از جمله خسارات مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیر مستقیم و کیفری ناشی از این توافقات بر عهده نخواهد داشت. در صورت نیاز، می توانید با پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید و شکایت خود را ثبت نمایید.
چگونه میتوانم از خدماتی که توسط کارپردازان ارائه می شوند، شکایت کنم؟
برای شکایت از خدمات ارائه شده توسط کارپردازان، می توانید با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۴ تماس بگیرید و شکایات و مشکلات خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی پاک رویال به سرعت شکایات را بررسی کرده و در جهت حل مسائل و ارتقای خدمات اقدام خواهد کرد.
هزینه رفت و آمد چگونه محاسبه می شود؟
هزینه رفت و آمد کارپردازان به طور معمول در هزینه ی سرویس دهی پاک رویال لحاظ نمی گردد و تنها در شرایط خاص مانند ارائه ی خدمات پس از ساعت 8 شب، عدم حضور مشتری در زمان مقرر یا نیاز به خرید اقلام خاص از بازار، به طور جداگانه محاسبه می شود. در چنین مواقعی، هزینه رفت و آمد باید با کارپرداز هماهنگ گردد. علاوه بر این باید در قرارداد بین مشتری و کارپرداز درج شود.
آیا می توانم جهت دریافت خدمات مورد نظر، کارپرداز خاصی را انتخاب کنم؟
بله، شما می توانید جهت دریافت خدمات مورد نظر، کارپرداز خاصی را انتخاب کنید. جهت این منظور، ابتدا باید به پروفایل کارپردازان در پلتفرم پاک رویال مراجعه نمایید. سپس با بررسی اطلاعاتی نظیر تخصص ها، تجربه ها، امتیازات و نظرات مشتریان قبلی، کارپرداز مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، می توانید درخواست خدمات خود را به صورت مستقیم به کارپرداز مورد نظرتان ارسال کنید تا او مسئول انجام خدمات مورد نظر شما شود.
مسئولیت پاک رویال در قبال سرویس انجام شده کارپرداز به چه صورت خواهد بود؟
پاک رویال به عنوان یک پلتفرم تسهیلکننده، به طور مستقیم در ارائه خدمات و انجام سرویس ها دخالت ندارد. در نتیجه هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت یا نتایج خدمات کارپردازان نخواهد داشت. این شرکت تنها نقش واسطه گری میان مشتری و کارپرداز را ایفا می کند و هیچ رابطه کارگر و کارفرمایی با کارپردازان ندارد. هر سرویس ثبت شده از طریق این مجموعه به عنوان یک قرارداد مستقل بین مشتری و کارپرداز در نظر گرفته می شود. در صورت بروز مشکلات یا اختلافات، پاک رویال به عنوان پشتیبان تلاش می کند تا با بررسی و رفع مشکلات، رضایت طرفین را جلب کند، اما مسئولیت مستقیمی در قبال خسارات یا مشکلات ناشی از خدمات بر عهده نخواهد داشت.
منظور از پروفایل کارپرداز چیست و نحوه ی دسترسی به آن چگونه می باشد؟
پروفایل کارپرداز در پاک رویال به صفحه اختصاصی هر کارپرداز در پلتفرم اشاره دارد. این پروفایل به ارائه ی اطلاعات کامل و جامع در مورد سوابق، امتیازات، نظرات مشتریان و مدارک احراز هویت آن ها می پردازد. برای دسترسی به پروفایل کارپرداز، کافی است به وبسایت یا اپلیکیشن پاک رویال مراجعه کرده و نام یا تخصص کارپرداز مورد نظر را جستجو کنید. در این پروفایل، شما می توانید به تمامی جزئیات مرتبط با کارپرداز دسترسی داشته باشید. بنابراین می توانید با توجه به این اطلاعات سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
چنانچه کاربر به ثبت خدمات مورد نظر خود پرداخته باشد ولی کارپرداز در ساعت معین شده در محل حضور پیدا نکرد، چه اقدامی باید انجام داد؟
اگر کاربر خدمات مورد نظر خود را ثبت کرده باشد و کارپرداز در ساعت معین شده در محل حضور پیدا نکرده باشد، متقاضی ابتدا باید از طریق دکمه پیگیری سرویس در پلتفرم پاک رویال بررسی کند که آیا سرویس توسط کارپرداز پذیرش شده است یا خیر. در صورت پذیرش و عدم حضور کارپرداز، کاربر باید با تیم پشتیبانی پاک رویال تماس بگیرد تا وضعیت پیگیری و اقدامات لازم انجام شود. اگر سرویس پذیرش نشده باشد، کاربر می تواند سرویس جدیدی ثبت کند یا زمان درخواست را تغییر دهد.
در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد جهت انجام امور بعدی، از کارپرداز مورد نظرش مجدد خدمات دریافت کند، چه اقدامی باید انجام دهد؟
اگر مشتری تمایل دارد که برای خدمات آینده از کارپرداز مورد نظر خود مجدد استفاده کند، باید یا از طریق پروفایل کارپرداز در سایت پاک رویال، به طور مستقیم درخواست خدمات را ثبت کند یا در هنگام امتیازدهی کارپرداز مورد نظر خود را انتخاب نماید. با انتخاب کارپرداز منتخب، هر بار که سرویسی توسط کاربر ثبت شود، درخواست کاربر به طور خودکار برای کارپرداز مورد نظر، ارسال خواهد شد.
در چه شرایطی امکان کنسل کردن خدمات توسط کاربر وجود خواهد داشت؟
کاربر می تواند خدمات را قبل از پذیرش نهایی توسط کارپرداز لغو کند. در صورتی که کارپرداز هنوز سرویس را پذیرش نکرده باشد، کاربر می تواند از طریق بخش مربوطه در پلتفرم درخواست لغو را ثبت کند. اگر سرویس قبلا پذیرش شده باشد، کاربر باید با پشتیبانی تماس بگیرد و دلایل لغو را توضیح دهد تا فرآیند لغو بررسی و تایید شود.
آیا پاک رویال خدمات مشاوره نیز ارائه می دهد؟
پاک رویال به عنوان یک پلتفرم واسط، خدمات مشاوره مستقیم ارائه نمی دهد. وظیفه این پلتفرم فراهم کردن بستر و اطلاعات لازم جهت برقراری ارتباط میان مشتریان و کارپردازان است. کاربران می توانند از طریق این پلتفرم با کارپردازان تماس بگیرند و مشاوره مورد نیاز را دریافت کنند، اما این مجموعه خود به طور مستقیم در ارائه مشاوره یا تصمیم گیری های تخصصی دخالت نمی کند.
چگونه می توان از کد تخفیف جهت دریافت خدمات مجموعه پاک رویال استفاده کرد؟
جهت استفاده از کد تخفیف برای دریافت خدمات از مجموعه پاک رویال، هنگام ثبت سفارش از طریق سایت یا اپلیکیشن، در بخش مربوطه می توانید کد تخفیف را وارد نمایید. کد تخفیف تنها در صورتی اعمال می شود که سفارش شما به صورت آنلاین ثبت شده باشد و در سفارشات تلفنی قابل استفاده نیست.
در صورت عدم رضایت از کارپرداز در محل، چه اقدامی باید انجام داد؟
اگر از عملکرد کارپرداز مورد نظر خود در محل ناراضی بودید، ابتدا باید با پشتیبانی پاک رویال تماس بگیرید و نارضایتی خود را اعلام کنید. در صورت لزوم، می توانید درخواست لغو سرویس را ارائه دهید و هزینه رفت و آمد را پرداخت کنید تا سرویس شما لغو شود. پس از آن، پشتیبان تلاش می کند تا کارپرداز جدیدی را در سریع ترین زمان ممکن برای شما اعزام کند.
چنانچه کاربری بدون اطلاع و هماهنگی با مجموعه ی پاک رویال از خدمات کارپردازان بهره مند شود و از کیفیت کار رضایت نداشته باشد، چه اقدامی باید انجام دهد؟
کارپردازان پاک رویال پس از احراز هویت و دریافت گواهی های لازم مشغول به فعالیت می شوند، اما اگر خارج از سامانه پاک رویال با کارپرداز تماس بگیرد و از کیفیت کار ناراضی باشد، این مجموعه مسئولیتی در قبال این نوع تعاملات نخواهد داشت. برای پیگیری مشکلات، باید از طریق سامانه پاک رویال و مطابق با رویه های تعیین شده اقدام کنید.
شرایط همکاری با مجموعه ی پاک رویال به عنوان یک کارپرداز به چه صورت است؟
برای همکاری به عنوان کارپرداز با مجموعه ی پاک رویال، ابتدا باید به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید و فرم درخواست همکاری را پر نمایید. پس از ارسال درخواست، شما باید مراحل مختلفی از جمله ارائه مدارک هویتی و تخصصی، شرکت در مصاحبه های حضوری و دوره های آموزشی لازم، را پشت سر بگذارید. علاوه بر این، پاک رویال ممکن است از شما بخواهد که گواهی عدم سوء پیشینه و سلامت را ارائه دهید. پس از تایید مدارک و گذراندن مراحل لازم، شما به عنوان کارپرداز ثبت نام شده و می توانید از طریق پلتفرم این مجموعه خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.
هدف از راه اندازی این مجموعه ی خدماتی چه می باشد؟
هدف از تاسیس و راه اندازی مجموعه پاک رویال، ایجاد یک پلتفرم جامع و کارآمد برای ارتباط میان مشتریان و ارائه دهندگان خدمات است. این مجموعه با هدف تسهیل و بهبود فرآیند انتخاب و استخدام کارپردازان حرفه ای در حوزه های مختلف خدمات منزل و تجاری، به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی کارپردازان مورد نیاز خود را انتخاب کنند و از خدمات آن ها بهره مند شوند. علاوه بر این، این مجموعه با ارائه ابزار ها و اطلاعات لازم، سعی در ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد یک تجربه مثبت برای کاربران دارد.