دسته‌ بندی ها

تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

قیمت تعمیر چرخ گوشت در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض موتور چرخ گوشت
200,000 الی 350,000 تومان
قیمت تعمیر و تعویض چرخ دنده چرخ گوشت
300,000 الی 400,000 تومان
قیمت تعمیر و تعویض مارپیچ یا حلزونی چرخ گوشت
200,000 الی 280,000 تومان
قیمت تعمیر و تعویض تیغه چرخ گوشت
150,000 الی 200,000 تومان

نمودار قیمت خدمات تعمیر چرخ گوشت نمودار قیمت
بالاترین قیمت 450,000
متوسط قیمت 450,000
پایین ترین قیمت 450,000
آنچه درباره تعمیر چرخ گوشت خواهید خواند
ثبت سفارش

چرخ گوشت وسیله ای کابردی و مهم در هر خانه است که اغلب جهت چرخ کردن گوشت، سبزیجات و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. چرخ گوشت ها نیز همچون وسیله های دیگر ممکن است خراب شوند و نیاز به تعمیر چرخ گوشت پیدا کنید. مجموعه پاک رویال به عنوان مرکزی شناخته شده در این حووزه فعالیت دارد. 

اگر در خصوص عیب یابی چرخ گوشت نکات کاربردی و مهمی را بدانید ، بی شک در صورت مواجه با خرابی و مشکلات، تصمیم بهتری در مورد نحوه تعمیر آن می توانید بگیرید. چرا که گاها از کار افتادن چرخ گوشت، تنها به علت استفاده نادرست ما از دستگاه خواهد بود. نصب نادرست قطعات یا اشکالات کوچکی همچون تیغه و مواردی از این دست، دلیل خاموش شدن و کار نکردن کند شدن چرخ گوشت باشند. لذا درصورتی که اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید، ممکن است قبل از مراجعه به تعمیرکار شخصا با هزینه کمتر مشکل چرخ گوشت را حل نمایید.

نحوه عیب یابی چرخ گوشت

برای عیب یابی چرخ گوشت، لازم است با توجه به مشکلی که رخ داده قطعات مربوط به آن بخش را مورد بررسی قرار داد . با توجه به اینکه  چرخ گوشت دستگاه چندان پیچیده‌ای نمی باشد می توان با یک بررسی کوچک ایرادات آن را مورد بررسی قرار دهید و آن را تشخیص داد . به طور کلی نحوه عیب یابی چرخ گوشت راحت است . وجود اصطکاک درون دستگاه یکی از متداولترین مشکلات است. اغلب به دلیل تمیز نبودن گوشت با این مشکل مواج خواهید شد. در چنین وضعیتی باید گوشت را تمیز کرده و به‌مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. در نهایت گوشت را درون چرخ گوشت قرار دهید. 

 بهترین خدمات تعمیر چرخ گوشت در تهران

چرخ گوشت از لوازم پرکاربرد در هر خانه است که اغلب ما از آن برای چرخ کردن گوست ، سبزیجات و حبوبات استفاده می کنیم . ازجمله مشکلات و خرابی در این دستگاه هرز شدن بخش انتهایی آرمیچر، خرابی چرخ‌دنده و ساییدگی بخش انتهایی مارپیچ چرخ گوشت می باشد. چنانچه به دنبال بهترین خدمات تعمیر چرخ گوشت در تهران هستید می توانید از مجموعه پاک رویال کمک بخواهید. این مجموعه با بکارگیری بهترین تعمیرکارن مشکل دستگاه شما را حل خواهد کرد. 

در صورت خرابی می توانید آرمیچر دستگاه را خارج نمایید و بررسی کنید و در صورت دچار هرز شدگی ، آن را تعمیر یا تعویض نمایید. اگر آرمیچر مشکلی نداشت، می‌ توانید چرخ‌دنده‌ها که درون جعبه‌دنده چرخ گوشت قرار دارند را بررسی کنید. در صورتی که نچرخیدن حلزون جعبه ‌دنده علت این مشکل باشد می بایست آن را باز کنید و بخش‌های معیوب آن را تعویض نمایید. اگر مشکل دستگاه با این موارد حل نشد می توانید به سراغ مارپیچ چرخ گوشت بروید و آن راببرسی کنید.

نکات مهم برای استفاده بهتر از چرخ گوشت

  • یکی از موارد مهم استفاده بهتر از دستگاه ظرفیت چرخ گوشت ایت که هنگام استفاده باید توجه کنید. ظرفیت در هر دستگاه تفاوت هایی برخوردار است. با توجه کردن به این موضوع می توانید از خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر چرخ گوشت خودداری نمایید. بطور متوسط ظرفیت مناسب بالای 1.5 کیلوگرم را برای چرخ گوشت ظرفیت مناسبی می توان دانست.
  • سرعت کار بالا و سریع چرخ گوشت باعث گرم شدن موتور آن می شود . بنابراین در صورت استفاده ی پی در پی آسیب رسیدن به موتور دستگاه بیشتر می شود. برای جلوگیری از این موضوع و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور، دستگاه را خاموش کنید و پس از سرد شدن مجددا استفاده کنید. 
  • توان دستگاه از مواردیست که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. هرچه میزان توان دستگاه بالاتر باشد ، اغلب نیاز به تعمیر آن نیز کمتر می شود. دستگاهی که توان بالایی دارد با سرعت بالاتر و بهتر گوشت را چرخ می کند. بنابراین به موتور دستگاه آسیبی وارد نخواهد شد.

خدمات تعمیر چرخ گوشت در پاک رویال

خرابی چرخ گوشت از مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می شوند. اما سیستم و چیدمان قطعات به گونه ای است که کار تعمیر آن سخت نخواهد بود. خدمات تعمیر چرخ گوشت در پاک رویال توسط افراد باتجربه و متخصص انجام می گیرد. معمولا برای انجام این تعمیرات نیاز به طی کردن مراحل سختی نیست. 

شرایط و قوانین

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط