دسته‌ بندی ها

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت اجاره دستگاه زردی به ازای 24ساعت(دستگاه LED)
400,000 الی 450,000 تومان
قیمت اجاره دستگاه زردی به ازای 24ساعت(دستگاه لامپی)
300,000 الی 350,000 تومان

نمودار قیمت خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد نمودار قیمت
بالاترین قیمت 1,390,000
متوسط قیمت 1,390,000
پایین ترین قیمت 1,390,000
آنچه درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد خواهید خواند
ثبت سفارش

اجاره دستگاه زردی نوزاد

دستگاه زردی نوزاد یک وسیله پزشکی است که برای درمان زردی نوزاد کارایی دارد. این دستگاه از نورهای مرئی خاصی با طول موج خاصی استفاده می‌کند تا در تجزیه و تخریب بیلی‌روبین (ماده‌ای که زردی نوزاد ایجاد می‌کند) در خون نوزاد کمک کند. استفاده از این دستگاه بدون درد می باشد. هنگام اجاره دستگاه زردی نوزاد، مطمئن شوید که دستگاه توسط یک متخصص تنظیم شده و برای استفاده شما مناسب است

علائم زردی نوزاد

زردی علائم و نشانه هایی دارد که هنگام بروز نمایان می شود و قابل مشاهده است. در صورتی که علائم زیر را در نوزاد نمایان شد باید بدانید که نوزاد شما دچار زردی شده است:

  • زرد شدن چشم نوزاد
  • زرد شدن صورت و سایر نقاط بدن نوزاد
  • زرد شدن رنگ مدفوع نوزاد
  • بی حالی نوزاد و بیقراری او
  • بی اشتهایی و تغذیه نکردن از سینه مادر و یا شیر خشک

در صورت مشاهده هرگونه از علائم بالا می توانید جهت اجاره دستگاه برای درمان زردی نوزاد در منزل اقدام نمایید. یکی از مناسب ترین و کم خطرترین راه های درمان زردی نوزادان استفاده از دستگاه فتوتراپی می باشد که نورهایی به رنگ های سفید، آبی یا سبز  را از خود منتشر می کنند.لامپ هایی که در دستگاه های فتوتراپی استفاده می شود خاصیت فتواکسیداتیو دارند که باعث شکسته شدن بیلی روبین جمع شده در خون و دفع آن می شود. لامپ های دستگاه فتوتراپی از اصلی ترین قسمت این دستگاه به شمار می آیند که در زمان خرید و اجاره این دستگاه ها باید به مشخصات آن توجه کنید تا خطری نوزاد شما را تهدید نکند.

خدمات فتوتراپی در منزل 

اجاره دستگاه زردی نوزاد راهکاری مناسب و عالی برای درمان سریع و بی‌دغدغه‌ی زردی در نوزادان است. زردی یکی از بیماری‌هایی است که نوزادان ممکن است در نخستنین روزهای تولد با آن مواجه شوند. روش درمان این بیماری قرار دادن نوزاد در دستگاه زردی است. در این میان، برخی از نوزادان برای درمان زردی به مدتی مشخص در بیمارستان بستری می شوند تا تحت نظارت کامل تیم متخصص پزشکی باشند. 

دستگاه زردی نوزاد کارش چیست؟

دستگاه زردی یک دستگاه ویژه است که با منبع نور ال ای دی امکان درمان بیماری زردی را در نوازدان فراهم می‌آورد. اما این دستگاه زردی نوزاد کارش چیست؟ این دستگاه پیشرفته می‌تواند امکاناتی نظیر تشخیص دمای بدن نوزاد از طریق سنسورهای ویژه و تنظیم نور مورد نیاز برای درمان را نیز فراهم کند . نوزادانی که به بیماری زردی دچارمی‌شوند، با استفاده از این دستگاه می‌توانند در مدت زمانی مشخص درمان شده و روند رشد خود را به شکلی کامل نرمال ادامه دهند.

چرا برای اجاره دستگاه زردی نوزاد پاک رویال را انتخاب کنم؟

 تحقیقات نشان داده فتوتراپی راهکاری موثر در درمان هیپربیلی روبینمی نوزادان به حساب می‌آید که عوارض جانبی بسیار کمتری در مقایسه با راهکارهای درمانی دیگر دارد. البته این روش عوارض جانبی خودش را همچنان دارد که می‌تواند شامل بروز بیماری‌های آرژیک، همولیز  و آسیب به DNA نوزاد باشد. با این حال احتمال بروز این عوارض معمولا کم است. به همین دلیل بسیاری از پزشک‌ها استفاده از روش نوردرمانی را برای برطرف کردن بیماری زردی تجویز می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا پاسخی برای چرا برای اجاره دستگاه زردی نوزاد پاک رویال را انتخاب کنم؟ باشد.

دستگاه زردی با استفاده از نور ویژه و خاص خود امکان کاهش سطح بیلی روبین بدن را فراهم می‌آورد و به نوزاد امکان درمان زردی را می‌دهد. از همین رو برای درمان زردی از طریق روش فتوتراپی، نوزاد در دستگاه درمان زردی قرار می‌گیرد و برای مدت زمانی مشخص در آن باقی می‌ماند. 

عوارض زردی نوزاد

درمان نشدن زردی نوزاد ممکن است عوارض زیر را به همراه داشته باشد:

انسفالوپاتی بیلی روبین حاد : وضعیتی که در اثر تجمع بیلی روبین در مغز ایجاد می شود بیلی روبین برای سلول های مغزی بسیار سمی است. علائم انسفالوپاتی بیلی روبین حاد در نوزاد مبتلا به زردی شامل تب ، سستی ، گریه با شدت زیاد ، تغذیه نامناسب و غیره است. درمان سریع و به موقع ممکن است از آسیب بیشتر جلوگیری کند. همچنین عوارض جدی اما نادر همچون ، ناشنوایی و فلج مغزی از عوارض درمان نشدن زردی است.

شرایط و قوانین

 

  • خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد شامل ارسال دستگاه گرفتن زردی و درمان این مشکل است. 
  • در طول درمان و پس از ویزیت، دستگاه‌های مجهز توسط کارشناسان مجرب برای شما ارسال می‌شوند و نحوه استفاده از آنها آموزش داده می‌‎شوند. در طول این مدت، تیم پزشکی آماده پاسخگویی خواهد بود.
  • همیارانی که با این مرکز همکاری دارند، مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و تحت نظارت علوم پزشکی ایران را دریافت کرده‌اند.
  • پس از ثبت درخواست؛ پشتیبانان با شما تماس می‌گیرند و پس از نیازسنجی، بهترین خدمات را به شما پیشنهاد می‌دهند. در این تماس تلفنی، قیمت به شما اعلام می‌شود. 
  • ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی مشتریان و همیاران ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط