دسته‌ بندی ها

طراحی و دیزاین مجالس

طراحی و دیزاین مجالس

قیمت طراحی و دیزاین مجالس در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت کارشناسی و براورد هزینه اجرا
150,000 الی 200,000 تومان

نمودار قیمت خدمات طراحی و دیزاین مجالس نمودار قیمت
بالاترین قیمت 3,700,000
متوسط قیمت 3,200,000
پایین ترین قیمت 2,600,000
آنچه درباره طراحی و دیزاین مجالس خواهید خواند
ثبت سفارش

عروسی به عنوان یکی از دیرینه ترین و شیرین ترین سنت‌ها در کل جهان شناخته می شود. با این حال با پیشرفت تکنولوژی مبنای عروسی‌ها کمی عوض شده است. برای مثال در دوران قدیم هیچ عروس و دامادی به تزئینات و طراحی مجالس توجهی نداشتند. اما امروزه یکی از مهم‌ترین مسائل تشریفات عروسی است . به طور معمول هر زوج جوانی برای داشتن بهترین خاطره از بهترین شب زندگی خود به دنبال تشریفات مجالس حرفه ای اند تا مراسم آن ها به بهترین و زیبا و بدون کم و کاستی برگزار کنند. وجود شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات و تشریفات مجالس ممکن است باعث سردرگمی شود. پاک رویال ارائه دهنده انواع خدمات نظافت و پذیرایی است.

تشریفات مجالس عروسی چه وظایفی دارد؟ 

وظیفه موسسه تشریفات مجالس عروسی ، قبول مسئولیت صفر تا صد اجرای برنامه ها و فراهم کردن ملزومات و نیازهای جشن عروسی، جشن عقد و مراسم ها و جشن هایی از این قبل می باشد تا بر استاس نظر عروس و داماد برگزار شود. وقتی به موسسه تشریفات مجالس عروسی مراجعه می کنید لیست کاملی از تمام برنامه هایی که در یک مراسم عروسی باید انجام شود را به شما ارائه می دهند که تزئینات و طراحی مجالس هم جزء خدمات آن ها می باشد .با توجه به سلیقه، فرهنگ، رسومات و بودجه و هزینه شما بهترین و مناسب ترین خدمات را به شما معرفی و در اختیار شما می گذارند. معمولا این تشریفات ها همراه با مسئولیت تزئین دکوراسیون، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، تزئین ماشین عروس، تشریفات عروسی دیزاین و … است که با توجه به سلیقه و نظر عروس و داماد می باشد. حتی تهیه ماشین عروس را نیز می توان بر عهده موسسه تشریفات مجالس عروسی گذاشت.

بهترین خدمات تزئینات و طراحی مجالس با پاک رویال

تجربه، خلاقیت و داشتن ذوق هنری و اطلاعات کافی از جدیدترین متدهای روز برای حرفه ی طراحی و تزئین باغ عروسی یا فضای دیگر مهم ترین موارد است که باید توجه داشت . تیم تخصصی ما در بهترین خدمات تزئینات و طراحی مجالس با پاک رویال با بهره‌مندی از پرسنل کاملاً تحصیل کرده و علاقه‌مند در تمامی موارد طراحی دیزاین و جانمایی‌ها بهترین‌ها را به شما رائه می‌دهند.

نکات مهم برای برگزاری بهترین مراسم و تشریفات 

تعیین بودجه از قبل: تعیین بودجه باعث شده تا بر اساس بودجه خود خدمات لازم را دریافت کنید. 

دریافت خدمات مورد نیاز: تا جایی که می شود سعی کنید از دریافت خدمات غیر ضروری که تنها در افزایش هزینه های تشریفات عروسی نقش دارد، خودداری کنید.

توجه به منوی غذا: در منوی انتخابی شما هر آنچه تنوع غذا، دسرها و نوشیدنی ها و… بیشتر باشد هزینه نیز افزایش خواهد یافت.

تزیین باغ برای مراسم عروسی

با تشریفات عروسی پاک رویال می توانید طراحی باغ عروس و چیدمان لوازم و تجهیزات مجالس خود را با بهترین دیزاین ها و زیبا ترین طرح ها داشته باشید. این مجموعه دکوراسیون لاکچری، طراحی حرفه ای، گل آرایی وشمع آرایی، میز و صندلی های شیک، نورپردازی حرفه ای و… را در اختیار شما خواهد گذاشت. این مجموعه با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است تا در مهم ترین شب زندگی خود خاطرات زیبایی رقم بزنید.

طراحی و دیزاین تشریفات مراسم عروسی

تخصص، تجربه و سلیقه کادر تشریفات مجالس می تواند بهترین تزیین باغ برای عروسی، ایده های جالب برای ورود عروس و داماد و دیزاین جایگاه عروس، نورپردازی حرفه ای و… را داشته باشد و اجرا کند. تشریفات مجالس عروسی با ارائه بهترین خدمات مجالس عروسی در زمینه های مختلف بهترین شب را برای عروس و دامادها فراهم خواهد کرد که ب انتخاب درست می توانید موفق به برگزاری مراسم عروسی با شکوه و زیبا شوید. خدمات مجالس عروسی به شما این فرصت را می دهد تا با کمترین بودجه موفق به برگزاری بهترین مراسم در بهترین فضا شوید.

چرا برای تزئینات و طراحی مجالس از پاک رویال کمک بگیرم؟

این مجموعه با تجربه شما را در برگزاری تشریفات عروسی و خدمات مجالس برای مراسمی رویایی و لوکس کمک می‌کند. خدمات تشریفات مجالس پاک رویال یک از بهترین محل‌های برگزاری مراسم عروسی از جمله تالار، باغ تالار، باغ عروسی، روف گاردن، ویلا، سالن اجتماعات و... را در تهران و سایر شهرها در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که می توانید به خوبی موفق به برگزاری بهترین مجالس خود شوید. 

شرایط و قوانین

 

  • ارایه خدمات دیزاین مجالس و مهمانی‌ها، جشن‌ها و ... شامل تزئینات مخصوص مهمانی، گل آرایی، بادکنک آرایی، میوه آرایی، تزئینات کادو، دکور مهمانی، اجرای تم مهمانی و مجالس، برگزاری افتتاحیه و رویدادها است.
  • پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کارشناسان این مرکز با شما تماس می‌گیرند.
  • ارایه سرویس با توجه به انتخاب و بودجه مشتری انجام می‌شود.
  • در صورت درخواست مشتری تهیه و خرید اقلام خوراکی نظیر کاپ کیک‌ها، پاپس، و کیک خوراکی و غیره توسط همیار انجام می‌شود.
  • ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی مشتریان و همیاران ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط