دسته‌ بندی ها

نصب و تعمیر آنتن مرکزی

نصب و تعمیر آنتن مرکزی

قیمت نصب و تعمیر آنتن مرکزی در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت کابل کشی آنتن مرکزی تا 20 متر تهران
200,000 الی 300,000 تومان
قیمت کابل کشی انتن مرکزی 20 متر به بالا هر متر تهران
15,000 الی 20,000 تومان
قیمت نصب آنتن مرکزی تک واحدی تهران
200,000 الی 300,000 تومان
قیمت راه اندازی وتحویل آنتن مرکزی در هر واحد تهران
100,000 تومان
قیمت عیب یابی و رفع قطعی آنتن مرکزی تهران
توافقی تومان
قیمت راه اندازی گیرنده دیجیتال تهران
180,000 الی 250,000 تومان
قیمت اتصال دوربین مدار بسته به آنتن مرکزی تهران
توافقی تومان
قیمت حداقل دستمزد و هزینه کارشناسی تهران
180,000 تومان

نمودار قیمت خدمات نصب و تعمیر آنتن مرکزی نمودار قیمت
بالاترین قیمت 350,000
متوسط قیمت 300,000
پایین ترین قیمت 150,000
آنچه درباره نصب و تعمیر آنتن مرکزی خواهید خواند
ثبت سفارش

نصب و تعمیر آنتن مرکزی از جمله اموری است که باید توسط افراد متخصص انجام شود و پاک رویال یکی از شرکت هایی است که خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. برای سیم کشی ساختمان همین حالا اقدام کنید.

 خدمات نصب و تعمیر آنتن مرکزی پاک رویال

برای نصب و تعمیر آنتن مرکزی، می‌توانید از تکنسین‌های مجرب و شرکت‌های مختص در این زمینه استفاده کنید. پاک رویال یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است. در زیر، مراحل نصب و تعمیر آنتن مرکزی را بررسی می‌کنیم.

نصب آنتن مرکزی

  • بررسی سیگنال: قبل از نصب آنتن مرکزی، باید بررسی کنید که آیا سیگنال تلویزیون در منطقه شما قوی است یا خیر. می‌توانید از طریق استفاده از آنتن همراه یا تجهیزات دیگر، سیگنال را اندازه‌گیری کنید. اگر سیگنال ضعیف است، ممکن است نیاز به استفاده از آنتن مرکزی باشد.
  • انتخاب آنتن مناسب: بعد از بررسی سیگنال، باید آنتن مناسب را برای نصب انتخاب کنید. نوع آنتنی که باید استفاده کنید، به نوع سیگنال (آنالوگ یا دیجیتال) و نوع پخش کننده تلویزیون (ماهواره‌ای، زمینی و ...) بستگی دارد.
  • نصب آنتن مرکزی: پس از انتخاب آنتن مناسب، باید آن را نصب کنید. برای نصب، بهتر است از تکنسین مجرب استفاده کنید. آنتن مرکزی باید در مکانی بالا و خارج از سایر سازه‌ها قرار گیرد تا بتواند سیگنال را بهتر دریافت کند.
  • اتصال کابل‌ها: پس از نصب آنتن، باید کابل‌های مربوط به آن را به تلویزیون یا پخش‌کننده مرکزی متصل کنید. این کابل‌ها باید به درستی و با استفاده از اتصالات مناسب متصل شوند تا سیگنال به درستی منتقل شود.

تعمیر آنتن مرکزی

  • تشخیص مشکل: اگر آنتن مرکزی عملکرد نادرستی دارد، ابتدا باید مشکل را تشخیص دهید. ممکن است مشکل در کابل‌ها، آنتن خود یا سایر اجزای مربوطه باشد. بررسی کنید که آیا کابل‌ها به درستی متصل هستند و آیا هیچ خرابی یا خم شدگی در آنها وجود ندارد.
  • تعمیر یا تعویض آنتن: اگر مشکل در آنتن است، می‌توانید سعی کنید آن را تعمیر کنید. اگر مشکل قابل تعمیر نیست و آنتن دچار خرابی شده است، باید آن را تعویض کنید. در هر دو صورت، بهتر است از خدمات یک تکنسین مجرب استفاده کنید تا مشکل را به درستی تشخیص دهد و تعمیر یا تعویض آنتن را انجام دهد.
  • بررسی سیگنال: پس از تعمیر یا تعویض آنتن، باید سیگنال را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل برطرف شده است. می‌توانید با استفاده از تلویزیون یا پخش‌کننده مرکزی، کانال‌های مختلف را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که سیگنال به درستی دریافت می‌شود. 

در نهایت، برای خدمات نصب و تعمیر آنتن مرکزی، بهتر است با شرکت‌ها یا تکنسین‌های مجرب و معتبر در این زمینه تماس بگیرید. پاک رویال یکی از شرکت هایی است که می توانید به آن اطمینان داشته باشید. این شرکت می توان به شما در انتخاب آنتن مناسب، نصب و تعمیر آنتن کمک کنند. 

 قیمت نصب و تعمیر آنتن مرکزی

پاک رویال یکی از معتبرترین مراکزی است که شما می توانید برای نصب و تعمیر آنتن مرکزی به آن اطمینان داشته باشید. تمامی خدمات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می شوند. همین امر باعث شده است که امروزه پاک رویال به یک برند شناخته شده و به نام تبدیل شود و تمامی مشتریان با اطمینان خاطر برای انجام کارهای خود به آن مراجعه کنند.
 

شرایط و قوانین

 برای نصب آنتن مرکزی، همیار ابتدا باید وضعیت آنتن‌دهی را بررسی کند و در صورتی که
مشتری رضایت داشت، اقدام به به کابل‌کشی یا تعمیر آنتن نماید.
 ابتدا، همیار باید لیست لوازم و قطعات مورد نیاز آنتن را تهیه کند و در اختیار مشتری قرار دهد
و در صورت رضایت مشتری، لوازم را خریداری کند و در پایان، فاکتور خرید را به مشتری
بدهد.
 ارتباط مستقیم همیار با مشتری امکان‌پذیر نیست.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط