دسته‌ بندی ها

سیم کشی ساختمان

سیم کشی ساختمان

قیمت سیم کشی ساختمان در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت سیم کشی برق(تا 20 متر) تهران
200,000 الی 250,000 تومان
قیمت سیم کشی برق 100 متر به بالا (متری) تهران
10,000 الی 15,000 تومان
قیمت کابل کشی تا سایز 6*3(تا 20 متر) تهران
250,000 الی 350,000 تومان
قیمت کابل کشی تا سایز 6*3 بین 20 تا 100 متر (متری) تهران
12,000 الی 18,000 تومان
قیمت کابل کشی با سایز 10*4 به بالا و ارتفاع 3 متر به بالا تهران
توافقی تومان
قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی تهران
180,000 تومان

نمودار قیمت خدمات سیم کشی ساختمان نمودار قیمت
بالاترین قیمت 2,000,000
متوسط قیمت 2,000,000
پایین ترین قیمت 2,000,000
آنچه درباره سیم کشی ساختمان خواهید خواند
ثبت سفارش

سیم کشی ساختمان یکی از خدمات بسیار تخصصی و پیچیده ای است که کارفرمایان باید به اجرای صحیح آن توجه داشته باشند و این کار را با دقت بسیار زیادی انجام دهند. این کار اهمیت زیادی دارد و سبب می شود که خطر بروز مشکلاتی از جمله آتش سوزی به دلیل اتصالات نادرست کاهش پیدا کند و در نتیجه امنیت ساکنان ساختمان تامین می شود.

 خدمات سیم کشی ساختمان در پاک رویال

خدمات سیم کشی ساختمان شامل نصب و نگهداری سیستم‌های برقی در ساختمان‌ها می‌شود. این خدمات توسط شرکت های متخصص مانند پاک رویال انجام می‌شود و شامل موارد زیر می‌شود:

  • نصب سیم‌کشی: این خدمت شامل نصب و پیچیدن سیم‌ها و کابل‌های برقی در ساختمان است. سیم‌ها به منظور انتقال برق از منبع تغذیه به لوازم برقی مانند پریزها، سوکت‌ها، سوئیچ‌ها، نورپردازی و سایر دستگاه‌های برقی نصب می‌شوند.
  • نصب تجهیزات الکتریکی: این بخش شامل نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های برقی نظیر روشنایی، چراغ‌های فوری، سیستم‌های اعلام حریق، سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های صوتی و تصویری و سایر تجهیزات الکتریکی مورد نیاز ساختمان است. شما می توانید کار خود را به یک شرکت معتبر مانند پاک رویال بسپارید و از خدمات آن بهره مند شوید.
  • نصب پانل برق و توزیع برق: نصب پنل برق اصلی و توزیع برق در ساختمان جهت تأمین برق مورد نیاز ساختمان از طریق سیم‌ها و کابل‌ها اهمیت زیادی دارد. پنل برق اصلی اتصال به شبکه برق عمومی را فراهم می‌کند و از توزیع‌کننده‌ها برای تأمین برق در نقاط مختلف ساختمان استفاده می‌ کند. این کار باید به صورت اصولی اجرا شود تا تامین برق به درستی صورت گیرد و فشار زیاد به یک نقطه وارد نشود.
  • تعمیر و نگهداری: تعمیر و نگهداری سیستم‌های برقی و تجهیزات الکتریکی در ساختمان باید به صورت دوره ای و منظم انجام شود. این بخش شامل بررسی و تعویض قطعات خراب، تست و بررسی عملکرد سیستم‌ها و رفع اشکالات فنی است. به همین دلیل، ساختمان ها باید با یک شرکت مجرب مانند پاک رویال قرارداد داشته باشند و از آنها بخواهند که به صورت دوره ای از ساختمانشان بازدید کنند و تمامی اتصالات را مورد بررسی قرار دهند.

بهتر است که خدمات سیم کشی ساختمان توسط شرکت های مجرب و متخصص انجام شود تا از نظر ایمنی و استانداردهای الکتریکی صحیح عمل شود. همچنین، رعایت مقررات مربوطه و استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت نیز برای اجرای صحیح سیم کشی ساختمان بسیار اهمیت دارد. شما می توانید برای انجام این کار به پاک رویال اعتماد داشته باشید. این شرکت می تواند خدمات با کیفیتی را به شما ارائه دهد و تمامی نگرانی های شما در رابطه با اجرای اصولی سیم کشی در ساختمان ها از بین می رود.

 بهترین سیم کشی ساختمان در تهران

پاک رویال یکی از معتبرترین مراکزی است که شما می توانید برای سیم کشی ساختمان به آن اطمینان داشته باشید. تمامی خدمات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می شوند. همین امر باعث شده است که امروزه پاک رویال به یک برند شناخته شده و به نام تبدیل شود و تمامی مشتریان با اطمینان خاطر برای انجام کارهای خود به آن مراجعه کنند.
 

شرایط و قوانین

 

  • همیار قبل از سیم کشی ساختمان باید ابتدا سرویس را بررسی کند و در صورتی که مشتری رضایت داشت، اقدام به سیم‌کشی یا کابل‌کشی ساختمان نماید.
  • همیار باید لوازم و قطعات مورد نیاز برای سیم کشی ساختمان را مشخص کند و سپس، در این رابطه باید با مشتری مشورت کند و در صورتی که مشتری رضایت داشت، باید اقدام به خرید وسایل کند و در پایان، فاکتور را به مشتری ارائه دهد.
  • ارتباط مستقیم همیار با مشتری ممنوع است.

 

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط