دسته‌ بندی ها

لوله کشی پکیچ

لوله کشی پکیچ

قیمت لوله کشی پکیچ در شهریور 1403 چقدر است؟
نمودار قیمت خدمات لوله کشی پکیچ نمودار قیمت
بالاترین قیمت 4,000,000
متوسط قیمت 500,000
پایین ترین قیمت 300,000
آنچه درباره لوله کشی پکیچ خواهید خواند
ثبت سفارش

اجرای سیستم گرمایش ساختمان یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت است و امروزه از روش‌های مختلفی برای اجرای این سیستم استفاده می‌شود. پکیج یکی از عمده ترین سیستم‌هایی است که امروزه در ساختمان‌های مسکونی، اداری کارایی دارد. لوله‌کشی پکیج  به روش‌های مختلفی انجام شود و در مقایسه با روش‌هایی همچون موتورخانه، گرمایش از کف و … مزیت‌های زیادی دارد. برای لوله‌کشی پکیج از لوله و اتصالات  مختلفی مانند لوله پلیکا استفاده می‌شود. 

نکات فنی و ایمنی در اجرای لوله کشی پکیج ساختمان

برای انجام لوله‌کشی پکیج همانند اجرای لوله فاضلاب ساختمان لازم است که نکات فنی و ایمنی در اجرای لوله کشی پکیج ساختمان را مورد توجه قرار داد که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • برای آنکه شوفاژها گرمای مطلوبی داشته باشند بهتر است که از تعداد زانوهای کمتری استفاده کرد چون هرچه تعداد زانوها بیشتر باشد پمپ پکیج فشار بیشتری را تحمل می‌کند.
  • بهتر است که لوله‌کشی رادیاتورها در زیر پنجره ها قرار بگیرند تا از ورود سرما به محیط جلوگیری کنند.
  • بهتر است که از متراژ کمتری لوله در سیستم پکیج استفاده کرد تا فشار کمتری به پمپ آن وارد شده و راحت‌تر گرما به محیط برسد. توصیه می شود که مسیر لوله‌کشی پکیج پیچ‌وخم زیادی نداشته باشد.
  • بهترین لوله‌ها برای لوله‌کشی پکیج لوله‌های 4/3 هستند. توصیه می شود که از لوله‌های 2/1 استفاده نشود.
  • برای محاسبه قدرت پمپ می‌توان از فرمول قدرت پمپ= 0.075 × متراژ لوله‌کشی استفاده کرد.

لوله کشی پکیج چگونه انجام می شود؟

نحوه لوله کشی پکیج مانند لوله کشی آب ساختمان می باشد، در صورتی که لوله کشی آب به صورت انشعابی باشد لوله کشی شوفاژ نیز می تواند به روش انشعابی انجام شود. بنابراین لازم است بدانید که لوله کشی پکیج چگونه انجام می شود؟

لوله کشی انشعابی روکار : یک انشعاب آب سرد در روش لوله کشی روکار از رایزر اصلی گرفته می شود و از روی کار رد شده و به پکیج می رسد. در لوله کشی انشعابی روکار، گاهی مشکلاتی به وجود می آید زیرا لوله ها در معرض سرما و گرما قرار دارند،برای حل این مشکل از لوله های پنج لایه استفاده می شود.

در روش لوله کشی انشعابی روکار، با استفاده از بست های متوالی در لوله های سفید نوسانات را کنترل کنیم زیرا لوله ها بعد از مدتی برای انتقال آب دچار نوسانات طولی و عرضی می شوند.

لوله کشی انشعابی توکار : در روش لوله کشی توکار از رایزر اصلی یک انشعاب آب سرد گرفته می شود و از زیر کار به پکیج متصل می شود.

در صورتی که زیبایی ساختمان برایتان مهم باشد حتما باید از نوع لوله کشی انشعابی توکار استفاده کرد، زیرا در این شیوه لوله ما به طور کامل مخفی هستند.

در روش لوله کشی انشعابی توکار، به دلیل استفاده لوله های پلیمری می توان با پوشاندن لوله ها توسط سیمان از تغییر حالت شکستگی لوله و خم شدن آن جلوگیری کرده، باعث افزایش راندمان استفاده از آن شود.

لوله کشی پکیج را به پاک رویال بسپارید

اعزام لوله کش پکیج در محل تهران 

یکی از نگرانی های افرادی که می خواهند رادیاتور نصب کنند این است که لوله کشی شوفاژ را به طور اصولی و استاندارد انجام دهند. علاوه بر این، طرز نصب آن بسیار مهم است زیرا اگر مدل روکار انتخاب شود علاوه بر استاندارد بودن، ظاهر آن نیز اهمیت دارد شرکت پاک رویال به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد خدمات لوله کشی پکیج را انجام می دهند.بنابر این درصورت نیاز می توانید خدمات لوله کشی پکیج را به پاک رویال بسپارید

  . لوله کشی شوفاژ شامل چهار نوع لوله کشی اصلی از قبیل موارد زیر است:

  • آب سرد
  • آب گرم
  • سیستم رفت
  • سیستم برگشت

 انتخاب مسیر لوله ها از مهم ترین بخش های لوله کشی است. بعد از بررسی نقشه ساختمان، محل نصب رادیاتور مشخص می شود. محل نصب باید طوری باشد که در صورت نیاز به هواگیری شوفاز یا تعمیرات رادیاتور با مشکل مواجه نشوید. مسیر لوله کشی نباید پیچ و خم زیاد داشته باشد وهمچنین نباید متراژ طولانی داشته باشد. زیرا باید آب به طور یکنواخت به رادیاتورها برسد. لوله کشی در واقع پایه کار به حساب می آید که باید با دقت و اصولی انجام شود. لوله کشی پکیج به دو نوع لوله کشی آب و لوله کشی گاز تقسیم می شود. 

مزایای لوله کشی شوفاژ

ساختمانی که دارای لوله کشی شوفاز است مصرف گاز و برق آن کمتر از ساختمان هایی است که دارای موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی هستند. علاوه بر این، شوفاز راندمان و ایمنی بالاتری نسبت به سایر سیستم ها دارد.

جمع‌بندی نهایی

لوله‌کشی پکیج از مهم‌ترین مراحل ساختمان‌سازی است که به منظور تأمین گرمایش ساختمان انجام می‌شود. این سیستم می‌تواند به روش‌های مختلفی همچون لوله‌کشی به روش تک لوله‌ای، لوله‌کشی دو لوله‌ای با برگشت مستقیم و لوله‌کشی با برگشت معکوس انجام شود و در این سیستم‌ها از انواع اتصالات مختلف مانند مغزی‌ها، زانوها، درپوش‌ها، بوشن‌ها و … استفاده می‌شود.

شرایط و قوانین

 همیار باید ابتدا محل لوله کشی را بررسی کند و سپس، پیشنهادات خود را به مشتری بدهد و در
صورت رضایت مشتری، اقدام به سرویس کند.
 تهیه لوازم و قطعات باید با رضایت مشتری صورت گیرد و در پایان، همیار باید فاکتور خرید را
به مشتری ارائه دهد.
 چنانچه محل مورد نظر به تخریب نیاز داشته باشد، هزینه آن به صورت جداگانه و به صورت
توافقی حساب می‌شود.
 ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی همیاران و مشتریان ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط