دسته‌ بندی ها

آشپزی در محل

آشپزی در محل

قیمت آشپزی در محل در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت اشپزی در منزل یا محل کار به ازای پنج ساعت
600,000 تومان
قیمت هر ساعت اضافه
120,000 تومان
قیمت هر ساعت اضافه
توافقی

نمودار قیمت خدمات آشپزی در محل نمودار قیمت
بالاترین قیمت 1,000,000
متوسط قیمت 500,000
پایین ترین قیمت 500,000
آنچه درباره آشپزی در محل خواهید خواند
ثبت سفارش

امروز زندگی شهری ،ما را درگیر روزمرگی کرده است که رسیدگی به برخی کارهای شخصی سخت تر از هر زمانی شده است. قبلا اگر می‌گفتیم فرصت آشپزی کردن نداریم کمی عجیب بود اما امروز این مسئله به تدریج در حال تبدیل شدن به یک مشکل همگانی است. همچنین خیلی از افراد تنها در خانه زندگی می‌کنند و تجربه کافی در آشپزی ندارند. در این حالت یا باید به کمک دیگران غذای خانگی تهیه کرد و یا از غذاهای رستوران ها استفاده کرد. همچنین برخی افراد در مهمانی‌ها و مراسمات خود توانایی آشپزی برای تعداد زیاد را ندارند و نیاز به فردی دارند که بتوانند برای پخت غذای مراسم به او اعتماد کنند. برای مهمانی های خود می توانید از سرویس آشپزی در محل پاک رویال استفاده کنید. 

تحویل غذا در منزل با خدمات آشپزی پاک رویال 

ارائه کلیه خدمات آشپزی و استخدام آشپز به صورت ساعتی و دائمی در شرکت پاک رویال انجام پذیر است .در صورت نیاز به خدمات آشپزی در منزل و نیاز به پخت هر نوع غذا ایرانی، فرنگی، فینگرفود، و یا سرویس تحویل غذا در منزل با خدمات آشپزی پاک رویال تنها کافیست با شرکت ما تماس بگیری و درخواست خود را اعلام نمایید. 

بهترین آشپز را با پاک رویال به خانه خود بیاورید 

خدمات استخدام آشپز شامل پخت انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، فینگرفود و سایر خوراکی های خوشمزه دسر و شیرینی های خانگی است. اگر مناسبتی در پیش دارید و می خواهید به بهترین نحو پذیرای مهمانانتان باشید به جای سفارش غذا از بیرون و یا انجام دادن تمام کارها به تنهایی کافیست با ما تماس بگیرید و بهترین آشپز را با پاک رویال به خانه خود بیاورید. به این ترتیب از سلامت و کیفیت مواد اولیه و همچنین بهداشتی بودن محل پخت غدا اطمینان خواهید داشت. برای دریافت خدمات نظافت منزل از طریق سایت پاک رویال اقدام کنید.

ارائه خدمات آشپزی در محل شما

آشپزی در محل برای وقتی که مهمانی دارید و قصد ندارید غذا از بیرون بگیرید بسیار مناسب است. برخی مواقع شما یک نفر را نیاز دارید که در آشپزخانه کنار شما باشد تا غذاها راحت تر و زودتر آماده شود. این فرد یک متخصص آشپزی است که به منزل شما می آید می تواند غذاهای مدنظر شما را در آشپزخانه شما آماده کند. در کنار آشپزی شما برای انجام اموری از قبیل تهیه ترشی ، مربا و پاک کردن انواع سبزیجات و ... می توانید از نیروهای فعال در این بخش نیز کمک بگیرید. 

دریافت خدمات آشپزی در محل تهران 

شرکت ما با سال‌ها فعالیت در استخدام آشپز خانگی و آشپزی در منزل برای شرکتها، همکاری با صدها متخصص خدمات خانگی از جمله نظافت حرفه‌ای، مهمانداری و پذیرایی و... و ارائه روزانه خدمات آنلاین منزل، انتظارات شما را از خدمات آشپزی در منزل را می‌شناسیم. همچنین اطلاع دقیق داریم که تا چه اندازه وسایل نیاز دارید و در مهمانی شما همه چیز به مطلوب‌ترین شکل پیش رود. از همین رو بهترین نیروهای آشپزی خانم و آقا را با دقت بسیار برای حضور در منزل شما استخدام انتخاب می کنیم. یک آشپز شخصی باتجربه و باسلیقه خیال شما را از پختن غذا و دسر های خوشمزه تا حد زیادی راحت می‌کند.

آشپزی در منزل برای شرکت ها با پاک رویال

یکی از دغدغه های بیشتر شرکت های معتبر، انتخاب بهترین غذاها برای کارمندان و یا ارباب رجوع هاست. اگر شما نیز به دنبال استخدام آشپز خانگی هستید،به شما شرکت پاک رویال را پیشنهاد می دهیم.

با استخدام آشپزهای حرفه ای پاک رویال دیگر نیاز نیست به صورت روزانه نگران سفارش و انتخاب غذا باشید. آشپزهای ما بهترین منوها را برای شما ارائه می دهند و بهترین غذاها را برای کارمندان شرکت شما ا رائه می دهند. پس اگر می خواهید رضایت کارمندان خود را جلب کنید، در قدم اول آنها را مهمان غذاهای خوشمزه پاک رویال کنید!

ارائه خدمات آشپزی در محل شما

انتخاب سرویس آشپزی در محل برای وقتی که مهمانی دارید و نمی خواهید غذا از بیرون بگیرید بسیار مناسب است. معمولا شما یک نفر را نیاز دارید که در آشپزخانه کنار شما باشد تا غذاها راحت تر و زودتر آماده شود. نیرو آشپزی که به منزل شما می آید و خودش می تواند غذاهای مدنظر شما را در آشپزخانه شما آماده کند. در کنار آشپزی شما برای انجام همچون تهیه ترشی ، مربا و پاک کردن انواع سبزیجات و ... می توانید از نیروهای فعال شرکت پاک رویال کمک بگیرید. آشپزهای تائید شده توسط شرکت ما همگی آزمون‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و دارای مهارت بالایی هستند تا بتوانند رضایت حداکثری شما و مهمانانتان را برآورده سازند. 

شرایط و قوانین

 

  • سرویس آشپزی در محل شامل انجام آشپزی و پخت و پز انواع غذاهای خانگی، ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، عربی، فینگر فود، دسر و سایر انواع غذاها جهت دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و موارد دیگر به انتخاب مشتری است.
  • نحوه محاسبه قیمت سرویس به صورت ساعتی و بر اساس نوع درخواست مشتری مشخص می‌شود.
  • آماده‌سازی ابزار و لوازم آشپزی مورد نیاز بر عهده مشتری است.
  • انتخاب نوع غذا و دسر و مخلفات بر اساس پیشنهاد آشپز و انتخاب مشتری است.
  • ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی همیار و مشتری ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط