دسته‌ بندی ها

ساخت و نصب پارتیشن

ساخت و نصب پارتیشن

قیمت ساخت و نصب پارتیشن در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت پارتیشن دوجداره تمام ام دی اف به همراه شیشه(متر مربع)
2,800,000 تومان
قیمت ساخت پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف به همراه شیشه(متر مربع)
2,000,000 تومان
قیمت ساخت پارتیشن دوجداره هایگلاس به همراه شیشه(متر مربع)
3,600,000 تومان
قیمت ساخت پارتیشن تک جداره هایگلاس به همراه شیشه(متر مربع)
2,700,000 تومان
قیمت پرده ولوم دار(متر مربع)
800,000 تومان
قیمت نصب پارتیشن
توافقی

نمودار قیمت خدمات ساخت و نصب پارتیشن نمودار قیمت
بالاترین قیمت 9,000,000
متوسط قیمت 9,000,000
پایین ترین قیمت 9,000,000
آنچه درباره ساخت و نصب پارتیشن خواهید خواند
ثبت سفارش

ساخت و نصب پارتیشن یکی از خدماتی است که ممکن است شما در برهه ای از زندگی به ویژه در محیط کاری به آن نیاز داشته باشید. پاک رویال می تواند خدمات گسترده ساخت و نصب پارتیشن را به شما ارائه دهد.

مزایای ساخت و نصب پارتیشن

نصب پارتیشن در فضاهای داخلی را می‌توان به عنوان یک راه حل موثر برای بهینه‌سازی استفاده از فضاها و ایجاد بخش‌بندی مناسب در نظر گرفت. در زیر به برخی از مزایای نصب پارتیشن اشاره می‌کنیم:

  • بخش‌بندی فضا: نصب پارتیشن به شما امکان می‌دهد فضاها را به بخش‌های جداگانه تقسیم کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد از فضای بزرگتر بهره‌برداری کنید و آنها را به اتاق‌های کوچکتر تقسیم کنید که می‌توانند برای کاربری های مختلف مانند اتاق خواب، اتاق کار، نشیمن و غیره استفاده شوند. بخش‌بندی فضا باعث بهبود تنظیمات داخلی می‌شود و حریم خصوصی را تقویت می‌کند.
  • افزایش حفظ حریم خصوصی: با نصب پارتیشن‌ها، می‌توانید حریم خصوصی را در فضاها افزایش دهید. این مسئله  برای محیط‌های کاری مهم است که نیاز به حفظ حریم خصوصی کارکنان دارند ( مانند دفاتر و محیط‌های کاری چند نفره). با نصب پارتیشن‌ها، می‌توانید فضا را به بخش‌های جداگانه تقسیم کنید و حریم خصوصی هر شخص را تضمین کنید.
  • ایجاد تنظیمات داخلی مناسب: با نصب پارتیشن‌ها، می‌توانید تنظیمات داخلی فضا را بهبود بخشید. به طور مثال، در فضاهای تجاری می‌توانید با نصب پارتیشن‌ها، فضاهای باز را به بخش‌های کوچکتر و مناسب‌تری تقسیم کنید. این کار باعث می‌شود فضاها به طور بهینه استفاده شوند و تنظیمات داخلی بهبود یابد.
  • افزایش زیبایی و طراحی: پارتیشن‌ها می‌توانند به شما امکان بدهند تا زیبایی و طراحی منحصر به فردی را در فضاها ایجاد کنید. با انتخاب پارتیشن‌های مناسب می‌توانید ظاهر زیباتری را به فضا ببخشید و آن را شخصی‌سازی کنید. انتخاب مواد، رنگ و طرح پارتیشن‌ها می‌تواند جلوه‌ای منحصر به فرد به فضا ببخشد و آن را زیباتر کند.
  • افزایش انعطاف‌پذیری: نصب پارتیشن‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری را در استفاده و تغییرات در فضاها می‌دهد و باعث می شود که شما بتوانید فضا را به یک فضا مطلوب تبدیل کنید.

بهترین خدمات ساخت و نصب پارتیشن با پاک رویال

خدمات ساخت و نصب پارتیشن در فضاهای داخلی، شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات است که به شما کمک می‌کند فضاها را به بخش‌های جداگانه تقسیم کنید. پارتیشن‌ها می‌توانند از جنس مختلفی از جمله چوب، شیشه، فلز و پلاستیک باشند. در زیر به برخی از خدمات مرتبط با ساخت و نصب پارتیشن اشاره می‌کنیم:

 

  • مشاوره و طراحی: شرکت‌ها و متخصصان ساخت و نصب پارتیشن ممکن است خدمات مشاوره و طراحی ارائه دهند. آنها با شما در مورد نیازها و کاربری ها خاص فضا صحبت می‌کنند و بر اساس آنها پارتیشن‌های مناسب را پیشنهاد می‌دهند و طرح‌های سفارشی را برای شما طراحی می‌کنند.
  • ساخت پارتیشن: پس از تأیید طراحی، پارتیشن‌ها ساخته می‌شوند. این فرایند شامل برش و آماده‌سازی مواد، اتصال قطعات و تکمیل نهایی پارتیشن‌ها است. این خدمات ممکن است توسط تولیدکنندگان پارتیشن یا کارگاه‌های ساخت پارتیشن ارائه شود.
  • نصب پارتیشن: پس از ساخت پارتیشن‌ها، فرآیند نصب آنها انجام می‌شود. این بخش شامل تأمین تجهیزات و ملزومات نصب، نصب و تثبیت پارتیشن‌ها در محل مورد نظر است. این خدمات ممکن است توسط تیم‌های نصب پارتیشن یا تکنسین‌های متخصص ارائه شود.
  • تفکیک فضا و تنظیمات داخلی: پارتیشن‌ها به شما امکان می‌دهند فضاها را به بخش‌های مجزا تقسیم کنید. این امر می‌تواند منجر به ایجاد اتاق‌های جداگانه، ایجاد حفاظت از حریم خصوصی، افزایش سطح کارایی و تنظیمات داخلی فضا شود.
  • تنوع طرح و استفاده از مواد: با استفاده از پارتیشن‌ها، می‌توانید از تنوع طرح و مدل‌ها استفاده کنید. همچنین، انتخاب مواد مختلف برای پارتیشن‌ها، از جمله چوب، شیشه، فلز و پلاستیک، فیبرگلاس و غیره، شما را قادر می‌سازد تا پارتیشنی را انتخاب کنید که بهترین تطبیق را با سبک و نیازهای فضای شما دارد.

به طور کلی، خدمات ساخت و نصب پارتیشن به شما امکان می‌دهد فضاها را در داخل ساختمان خود به صورت مناسب تقسیم کنید و از تنوع طرح‌ها و مواد مختلف برای شخصی‌سازی فضا استفاده کنید. برای دریافت خدمات ساخت و نصب پارتیشن، می‌توانید با شرکت‌های متخصص در این زمینه تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.

چرا برای ساخت و نصب پارتیشن به پاک رویال زنگ بزنم؟

پاک رویال یکی از مراکز معتبری است که در زمینه ساخت و نصب پارتیشن فعال است و خدمات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

شرایط و قوانین

 

  • برای انتخاب پارتیشن، نمونه کارها و نمونه اجناس برای مشتری ارسال می‌شود. 
  • قیمت اعلام شده برای ساخت و نصب پارتیشن بر اساس هزینه جنس و اجرت کار است و مبلغ اعلام شده در لیست قیمت، شامل کلیه هزینه‌ها می‌شود. قیمت نهایی ساخت پارتیشن شامل هزینه ساخت به اضافه 10 درصد هزینه حمل و نصب است. 
  • همیار متخصص ساخت پارتیشن، اجازه دریافت هیچ گونه هزینه اضافه مازاد بر قیمت‌های اعلام شده را نخواهد داشت.
  • طراحی سه بعدی کار، در صورتی که قرار داد عقد شود، هیچگونه هزینه‌ای برای مشتری نخواهد داشت. اما اگر منجر به عقد قرارداد نشود، مبلغ 300 تا 500 هزار تومان گرفته می‌شود.
  • همیار پس از اتمام کار، محیط را به طور کامل تمیز می‌کند و به مشتری تحویل می‌دهد.
  • ارتباط مستقیم همیار با مشتری ممنوع است.


 

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط