دسته‌ بندی ها

ساب و لاک پارکت

ساب و لاک پارکت

قیمت ساب و لاک پارکت در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت ساب و لاک پارکت به همراه بتونه سراسری(متر مربع)
130,000 الی 180,000 تومان
قیمت ساب و لاک پله(هر عدد)
200,000 الی 300,000 تومان

نمودار قیمت خدمات ساب و لاک پارکت نمودار قیمت
بالاترین قیمت 10,000,000
متوسط قیمت 7,000,000
پایین ترین قیمت 5,500,000
آنچه درباره ساب و لاک پارکت خواهید خواند
ثبت سفارش

ساب و لاک پارکت دو فرآیند مهم در نگهداری و بهبود وضعیت پارکت ‌های چوبی هستند که به ویژه در تعمیر و بازسازی آن ‌ها اهمیت دارند. این دو فرآیند با هدف تقویت و محافظت از سطح پارکت، ایجاد زیبایی و درخشش بیشتر، افزایش دوام و عمر مفید پارکت و همچنین حفظ سلامت و ایمنی افراد که از پارکت استفاده می ‌کنند، انجام می ‌شوند.

ساب پارکت یک فرآیندی است که قبل از لاک ‌کاری انجام می ‌شود. در این فرآیند، سطح پارکت مورد بررسی دقیق قرار گرفته و هرگونه نقصان، خراشها، زبری ‌ها و ناهمواری ‌های آن تعیین می ‌شود. سپس با استفاده از مواد و ابزار مناسب، مانند مقاوم کننده ‌ها و مواد ترمیمی، سطح پارکت صاف و پایدار می ‌شود. این مرحله از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است زیرا سطح پارکت پس از ساب کردن بهترین زیرسازی را برای لاک‌کاری فراهم کرده و می ‌تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت و ماندگاری لایه لاک داشته باشد.

لاک پارکت، مرحله بعدی پس از ساب کردن است که باعث تغذیه، محافظت و زیبایی سطح پارکت می ‌شود. لاک پارکت می ‌تواند به صورت آبی و یا حلال باشد که با روشهای مختلفی نظیر والواک و یا سوپاپ شدن روی سطح پارکت اعمال می ‌شود. این فرآیند باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی سطح پارکت می ‌شود که از خراشیدگی، لکه‌ ها، رطوبت و سایر خسارات محافظت کرده و همچنین با ایجاد براقیت و درخشش، زیبایی و جلوه ویژه‌ای به پارکت می ‌بخشد.

از مزایای انجام ساب و لاک پارکت توسط پاک رویال می ‌توان به تجربه و تخصص این شرکت در انجام این فرآیندها، استفاده از مواد با کیفیت و مطابق با استانداردهای ایمنی و محیط زیست، ارائه طرح ‌ها و گزینه‌ های متنوع برای لاک ‌کاری پارکت، و همچنین ضمانت کیفیت و رضایت مشتریان اشاره کرد. این موارد باعث می ‌شوند که انتخاب پاک رویال برای انجام ساب و لاک پارکت به عنوان یک گزینه مطمئن و ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

ساب و لاک پارکت چیست؟

در پاسخ به این سوال که ساب و لاک پارکت چیست؟ همانطور که قبلا نیز اشاره شد، ساب و لاک پارکت، فرآیندی برای احیا و نو کردن پارکت‌ های چوبی است که طی آن، لایه نازکی از سطح پارکت برداشته می ‌شود تا خراش ‌ها و خطوط آن از بین رفته و سپس با استفاده از لاک، سطح پارکت جلا داده شده و در برابر رطوبت و سایش مقاوم می‌ شود.

ساب و لاک پارکت مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • زیبا سازی
  • افزایش طول عمر پارکت
  • محافظت از پارکت
  • بهداشت
  • صرفه جویی

ساب و لاک پارکت را می ‌توان توسط متخصصان انجام داد و یا با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص، خودتان آن را انجام دهید.

نکاتی که باید قبل از ساب و لاک پارکت به آنها توجه کنید:

  • نوع پارکت
  • میزان خراشیدگی
  • هزینه

با ساب و لاک پارکت می ‌توانید زیبایی و کیفیت پارکت ‌های چوبی خود را به مانند روز اول بازگردانید.

خدمات نصب ساب و لاک پارکت در پاک روایل

خدمات نصب ساب و لاک پارکت در پاک روایل به شرح زیر است:

  1. مشاوره فنی: پاک روایل تیمی از مشاوران فنی مجرب دارد که به مشتریان در انتخاب نوع و رنگ پارکت، اندازه و طرح مناسب برای فضاهای مختلف کمک می ‌کنند. این مشاوران با توجه به نیازها و سلیقه مشتریان، راهنمایی می ‌کنند تا انتخابی مناسب و مطابق با انتظارات صورت گیرد.
  2. نصب پارکت: تیم نصب پاک روایل با تجربه و مهارت کافی برای انجام نصب پارکت در هر نوع فضا و با هر نوع پارکتی (مهندسی، لمینت، وینیل و ...) آماده است. آن‌ ها به دقت و با رعایت استانداردهای نصب، پارکت را به سطح مورد نظر نصب می ‌کنند.
  3. ساب‌کاری: پاک روایل از مواد و تجهیزات مناسب برای انجام عملیات ساب کاری استفاده می ‌کند تا سطح پارکت را بهینه سازی کرده و آماده لاک کاری نماید. این مرحله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا از کیفیت و استحکام نهایی پارکت تاثیر مستقیم دارد.
  4. لاک ‌کاری: پس از انجام ساب کاری، لاک کاری با استفاده از مواد با کیفیت و ضمانت شده انجام می ‌شود. این لایه لاک حفاظتی به سطح پارکت اعمال می ‌شود که علاوه بر ایجاد براقیت و جلوه زیبا، از مقاومت بالا و حفاظت در برابر خراشیدگی و سایر خسارات محافظت می ‌کند.

با توجه به مزایای فوق، انتخاب پاک روایل برای نصب ساب و لاک پارکت می ‌تواند به مشتریان تضمین کیفیت، رضایت و اطمینان بخشد.

 

شرایط و قوانین

 

  • پارکت از جنس چوب است و توسط چسب، به زمین چسبانده می‌شود.
  • ساب و لاک شامل 3 دست ساب است و 2 دست لاک و بتونه سراسری است.
  • هزینه زیرسازی در صورت لزوم پس از بازدید نصاب به مشتری اعلام می‌شود.
  • همیار باید لیست لوازم و قطعات مورد نیاز را تهیه کند و سپس، پس از مشورت با مشتری، برای خرید اقدام نماید و در پایان، فاکتور خرید را به مشتری ارائه دهد.
  • برای انتخاب، نمونه کارها و جنس برای مشتری ارسال می‌شود.
  • همیار باید پس از اتمام کار محیط را تمیز کند و به مشتری تحویل دهد.
  • ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی همیاران و مشتریان ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط