دسته‌ بندی ها

ساخت بوفه و دراور چوبی

ساخت بوفه و دراور چوبی

قیمت ساخت بوفه و دراور چوبی در شهریور 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت دراور و بوفه چوبی سفارشی
5,000,000 الی 24,000,000 تومان
قیمت ساخت بوفهMDF
توافقی
قیمت ساخت بوفه با روکش های گلاس
توافقی
قیمت ساخت دراور چوبی
توافقی

نمودار قیمت خدمات ساخت بوفه و دراور چوبی نمودار قیمت
بالاترین قیمت 19,700,000
متوسط قیمت 12,300,000
پایین ترین قیمت 4,900,000
آنچه درباره ساخت بوفه و دراور چوبی خواهید خواند
ثبت سفارش

ساخت بوفه و دراور چوبی یکی از اقداماتی است که شما باید مد نظر قرار دهید. چوب متریالی است که طول عمر بالایی دارد. همچنین، با توجه به این مسئله که چوب از محیط های طبیعی بدست می آید حس آرامش را در محیط بالا می برد و می تواند به شما کمک کند محیط خود را به یک محیط خاص و دوست داشتنی تبدیل کنید. برای ساخت بوفه و دراور چوبی می توانید به پاک رویال مراجعه کنید.

خدمات ساخت بوفه و دراور چوبی پاک رویال

خدمات ساخت بوفه و دراور چوبی شامل انواع خدمات زیر می‌تواند باشد:

  • مشاوره و طراحی: متخصصان می‌توانند با شما در مورد نیازها، سلیقه و فضای مورد نظرتان صحبت کنند و در طراحی بوفه و دراور چوبی به شما کمک کنند. آنها می‌توانند در انتخاب طرح، ابعاد، شکل و استایل بوفه و دراور همراه شما را باشند و پیشنهادات خلاقانه ای را به شما ارائه دهند.
  • انتخاب مواد: متخصصان این حوزه می‌توانند به شما در انتخاب مواد مناسب برای ساخت بوفه و دراور چوبی کمک کنند. این بخش شامل انتخاب نوع چوب، پوشش خارجی مانند رنگ یا لاک، و مواد اتصال و تثبیت است.
  • تهیه و برش مواد: پس از تعیین طرح و مشخصات بوفه و دراور چوبی، تیم متخصصان می‌توانند مواد لازم را تهیه کنند و آنها را برش دهند. این بخش شامل برش چوب، تهیه قطعات مختلف بوفه و دراور و آماده‌سازی مواد است.
  • ساخت و اتصال: متخصصان می‌توانند قطعات مختلف بوفه و دراور را با استفاده از روش‌های اتصال مناسب مانند پیچ و مهره یا اتصالات چوبی به هم متصل کنند. آنها می‌توانند ساختار بوفه و دراور را بسازند و قسمت‌های آن را به هم متصل کنند.
  • نصب و تنظیم: پس از ساخت بوفه و دراور چوبی، متخصصان می‌توانند به محل مورد نظر شما بروند و آنها را نصب کنند. آنها می‌توانند بوفه و دراور را به دیوار یا سایر سازه‌ها نصب کنند و آنها را به درستی تنظیم کنند.
  • تزیین و تکمیل: متخصصان می توانند المان های تزیینی مورد نظر شما را به این سازه ها بیافزایند. آنها می‌توانند به شما در انتخاب رنگ‌آمیزی، نقاشی، اعمال طرح‌های چوبی، و سایر عناصر تزئینی کمک کنند.
  • خدمات پس از فروش: در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش، این تیم می‌تواند به شما کمک کند. آنها گارانتی را در اختیار شما قرار می دهند و در صورت نیاز، تعمیرات و تغییرات لازم را انجام دهند.

مراحل ساخت دراور چوبی

استفاده از دراور چوبی دارای مزایا و امتیازات زیادی است. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • ظاهر زیبا: دراورهای چوبی با طرح‌ها و بافت‌های مختلف، ظاهر زیبا و طبیعی‌ای دارند. چوب به عنوان یک ماده طبیعی، احساس گرما و طبیعت را به فضای داخلی می‌بخشد و می‌تواند به تزئین و زیبایی فضا کمک کند. بنابراین، کسانی که به دنبال محصولات خاص و تکرار نشدنی هستند می توانند ساخت بوفه و دراور چوبی را مد نظر قرار دهند و حس سلیقه خود را به رخ بکشند. 
  • مقاومت و دوام بالا: چوب به طور کلی مقاوم و پایدار است و می‌تواند در برابر ضربه، فشار، حرارت و رطوبت مقاومت کند. با توجه به این ویژگی‌ها، دراورهای چوبی می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند و دوام بیشتری داشته باشند.
  • انعطاف‌پذیری در طراحی: چوب به راحتی قابل انعطاف در طراحی است و می‌تواند به سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف پاسخ دهد. می‌توان دراورهای چوبی را با طراحی‌های مدرن، کلاسیک یا روستایی ساخت و آنها را به سبک دلخواهتان شخصی‌سازی کرد. ساخت بوفه و دروار چوبی می تواند شما را به چیزی که در ذهن تان دارید نزدیک کند.
  • قابلیت تعمیر و بازسازی: در صورت لزوم، دراورهای چوبی به راحتی قابل تعمیر و بازسازی هستند. می‌توان قطعات خراب یا آسیب دیده را تعویض و تعمیر کرده و دراور را به حالت اول بازگرداند. در واقع، باید بدانید که طول عمر این دروارها بسیار بالاست و شما می توانید برای مدت زمان طولانی از این محصولات استفاده نمایید.
  • جذب صدا: چوب به خوبی صداها را جذب می‌کند و می‌تواند نقش موثری در کاهش صداهای از بین برنده داشته باشد و محیطی آرامش‌بخش را ایجاد کند. این ویژگی دراورهای چوبی آنها را به محصولی ارزشمند در محیط‌هایی مانند اتاق خواب یا اتاق کودکان تبدیل می کند. بنابراین، اگر به سلامت روان کودک خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید که کودکتان در یک محیط پر از آرامش رشد کند، بهتر است از دراورهای چوبی استفاده نمایید.


 

شرایط و قوانین

 

  • سرویس ساخت بوفه و دراور چوبی شامل گارانتی است و کیفیت کار و اجناس مرغوب توسط این سامانه تضمین می‌شوند.
  • مبلغ اعلام شده شامل هزینه جنس و اجرت کار است و تمامی هزینه‌های ساخت بوفه و دراور چوبی را در بر می‌گیرد. قیمت ساخت شامل هزینه ساخت و 10 درصد هزینه حمل و نصب است. همیار اجازه ندارد که هزینه مازاد دریافت کند.
  • سرویس خواب شامل یکسال گارانتی است. 
  • محصولاتی که از جنس لترون و نئوپان ساخته می‌شوند، شامل گارانتی نیستند.
  • منظو از ام دی اف درجه یک و درجه دو تفاوت و کیفیت کاری است که در بازار است. 
  • طراحی سه بعدی در صورت عقد قرارداد شامل هزینه مازاد نخواهد بود. اما اگر قرارداد عقد نشود، مشتری باید مبلغ 300 تا 500 هزار تومان را پرداخت کند.
  • نمونه کار و نمونه جنس توسط همیار به مشتری ارائه خواهد شد.
  • همیار باید پس از اتمام کار محیط را تمیز کند و به مشتری تحویل دهد.
  • ارتباط مستقیم و بدون مشورت همیاران و مشتریان ممنوع است.

نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط