دسته‌ بندی ها

بازسازی کابین آسانسور
قیمت بازسازی کابین آسانسور در اردیبهشت 1403 چقدر است؟

قیمت نوسازی کابین آسانسور(استیل به همراه آینه)
توافقی تومان
قیمت نوسازی کابین آسانسور(چوب به همراه آینه)
توافقی تومان

ثبت نام نمودار قیمت
بالاترین قیمت 500,000
متوسط قیمت 500,000
پایین ترین قیمت 500,000
آنچه درباره بازسازی کابین آسانسور خواهید خواند
ثبت سفارش

آسانسور مهم ترین وسیله رفت و آمد ترافیکی است که در اغلب مکان های تجاری و مسکونی قابل مشاهده می باشد و برای تمام سنین کاربرد دارد. این وسیله به عنوان عمومی ترین وسیله جابجایی عمودی در جهان شناخته می شود. به طور معمول بیش از  1/3 آسانسورهای کشور از عمر بیش از 25 سال برخوردار می باشند .اما نیاز به بازسازی کابین آسانسور چه وقتی خواهد بود. از جهتی لوازم و قطعات به کار گرفته شده در آسانسور از عمر مفید متفاوت و محدود برخوردار هستند . بنابراین در صورت استفاده از بهترین و مدرن ترین قطعات، حتی با داشتن بهترین برنامه سرویس و نگهداری آسانسور ، تجهیزات از شرایط مطلوب خارج خواهند شد و در نهایت با گذر عمر مفید آنها نیازمند بازسازی می شوند. حال در صورت عدم برنامۀ راهبری سرویس و نگهداری جهت سرویس و نگهداری اصولی و عدم آشنایی بسیاری از افراد و شرکت های نسل سوم با سیستم های قدیمی کار شده باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. 

 

بهترین خدمات بازسازی کابین آسانسور در تهران

آسانسورها همانند سایر اجزای یک ساختمان، با  گذشت یک زمان به بازسازی و سرویس نیاز پیدا می کنند که در این شرایط می بایست  هرچه زودتر برای بازسازی آسانسور و تعمیر آن ها اقدامات لازم را به عمل آورید. به طور کلی هر آسانسور با گذشت زمان بعد چند سال کارکرد فرسوده خواهند شد و جهت افزایش ایمنی افراد به سرویس نیاز پیدا می کنند. در صورتی که به دنبال بهترین خدمات بازسازی کابین آسانسور در تهران هستید، مجموعه پاک رویال بهترین انتخاب خواهد بود. این مجموعه با بکارگیری نیرو های متخصص و قیمت مناسب ، در این خصوص حرف اول را می زند. تجهیزات آسانسور به علت کار زیاد، فرسودگی، مشکل در نصب و استفاده نادرست خراب خواهند شد که در این وضعیت نیاز مبرا به تعمیر آسانسور یا تعویض نیاز پیدا خواهند کرد.
 

 قیمت بازسازی کابین آسانسور در پاک رویال

امروزه با استفاده از ورقه‌های استیل، ام دی اف و فرمیکا پوشش داخلی کابین آسانسور اجرا می شود. قیمت بازسازی کابین آسانسور در پاک رویال به دلیل منصف بودن  مجموعه بسیار مناسب است. این مرکز همواره سعی دارد تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت ارائه کند. البته باید بدانید که انتخاب نوع پوشش داخلی، نقش موثری بر هزینه بازسازی کابین آسانسور خواهد داشت. به دلیل مرغوبیت، کیفیت بالاتر و استحکام و زیبایی نسبت به پوشش دیگر کابین آسانسور یعنی فرمیکا و ام دی اف قیمت بازسازی کابین آسانسور با ورق استیل ضد خش بالاتر خواهد بود. گاها در پوشش آن نیز از آینه استفاده می شود که بر اساس  مساحت آن و میزان آینه به کار رفته محاسبه می شود.

تزئین کابین آسانسور و نکات آن

امروزه در تهران و سایر شهرهای بزرگ با ساختمان بسسیار بزرگی رو به رو خواهید شد که از عمر آن ها بسیار زیاد گذشته است و نیازمند به بازسازی دارند . در کشوری همچون فرانسه ساختمان ها بیش از 120 سال عمر می کنند راز این ماندگاری در رسیدگی وبازسازی به موقع ساختمان و ملزومات آن است. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مشاعات ساختمان آسانسور می باشد. بنابراین  می بایست در نگهداری از آسانسور بسیار تلاش کنید. البته با سرویس هر ماه و نگهداری صحیح می توانید عمر کابین را نیز افزایش دهید. 



مراحل یک بازسازی کابین آسانسور

3 گزینه سنگ – کفپوش پلاستیکی – سرامیک برای کف  وجود دارد که متفاوت هستند. بهتر است برای کف کابین آسانسور سنگ با ضخامت 2 سانت انتخاب شود. عمر بالای این متریال می تواند علت اصلی این پیشنهاد باشد. دلیل این پیشنهاد زیبایی و تمیزی آسان سنگ نسبت به گزینه های دیگر و مادام العمر بودن می باشد . دربازاربرای کف کابین آسانسور سنگ 3 مدل با قیمت و طرح های متقاوت ارائه می شود که سنگ معرق ، سنگ گرانیت و سنگ مرمریت را در بر می گیرد. ترکیب چند سنگ مختلف ستگ معرق تهیه می شود. قطر این مدل سنگ 3 سانت می باشد و مقامت بالایی دارد. سنگ گلکسی و آبی نروژ نمونه ای از سنگ گرانیت می باشند که اغلب وارداتی هستند. 


 

شرایط و قوانین
.همیار می بایست ابتدا محل نصب و یا تعمیر شیرآلات و سیفون سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید .تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید .از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید
نظرات کاربران
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
نوید خداپناهی 1402/11/12 کار، رفتار و منش عالی و حرفه‌ای. تمیز، منظم، مودب رضایت کامل از ایشون داشتیم
مهدی منافی
خدمات مرتبطخدمات مرتبط