دسته‌ بندی ها

نظافت دوره ای منزل و محل کار

نظافت دوره ای منزل و محل کار

قیمت نظافت دوره ای منزل و محل کار در دی 1403 چقدر است؟

قیمت نظافت دوره ای منزل
توافقی

نمودار قیمت خدمات نظافت دوره ای منزل و محل کار نمودار قیمت
بالاترین قیمت 10,000,000
متوسط قیمت 10,000,000
پایین ترین قیمت 10,000,000
برترین متخصصین نظافت دوره ای منزل و محل کار از نگاه کاربران
نظرات کاربران
آنچه درباره نظافت دوره ای منزل و محل کار خواهید خواند
ثبت سفارش

نظافت دوره ای منزل و محل کار به معنای نظافت منظم و در بازه های زمانی مشخص است. این کار می تواند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه انجام شود.

مزایای نظافت دوره ای منزل و محل کار:

  • محیطی تمیز و سالم
  • کاهش استرس و اضطراب
  • افزایش بهره وری
  • جلوگیری از بیماری ها
  • صرفه جویی در زمان و هزینه

راه های انجام نظافت دوره ای منزل و محل کار:

  • خودتان انجام دهید
  • استخدام نظافتچی
  • استفاده از شرکت های نظافتی

انتخاب بهترین روش برای انجام نظافت دوره ای منزل و محل کار به عوامل مختلفی مانند:

  • متراژ منزل یا محل کار
  • میزان نظافت مورد نیاز
  • بودجه
  • زمان

در اینجا چند ایده برای نظافت دوره ای منزل و محل کار ارائه می شود:

  • روزانه
  • هفتگی
  • ماهانه
  • سالانه

با نظافت دوره ای منزل و محل کار می توانید از مزایای متعددی مانند محیطی تمیز و سالم، کاهش استرس و اضطراب، افزایش بهره وری، جلوگیری از بیماری ها، و صرفه جویی در زمان و هزینه بهره مند شوید. شرکت خدماتی پاک رویال ارائه دهنده خدمات نظافت و پذیرایی است.

دریافت خدمات نظافت دوره ای منزل و محل کار

دریافت خدمات نظافت دوره ای منزل و محل کار به دو روش کلی امکان پذیر است:

  1. استخدام نظافتچی:
  • در این روش شما می توانید به صورت مستقیم یک نظافتچی را استخدام کنید.
  • برای این کار می توانید از طریق آگهی های روزنامه ها، سایت های اینترنتی، یا معرفی دوستان و آشنایان اقدام کنید.
  • در هنگام استخدام نظافتچی، حتماً به سابقه کار، مهارت، و امانتداری او توجه کنید.
  • همچنین، باید در مورد حقوق و مزایای نظافتچی با او توافق کنید.
  1. استفاده از شرکت های نظافتی:
  • در این روش شما می توانید از خدمات شرکت های نظافتی برای نظافت دوره ای منزل یا محل کار خود استفاده کنید.
  • شرکت های نظافتی دارای تیم های مجرب و آموزش دیده ای هستند که از تجهیزات مدرن و مواد شوینده مناسب برای نظافت استفاده می کنند.
  • برای دریافت خدمات نظافت دوره ای از شرکت های نظافتی، می توانید به وب سایت یا دفتر شرکت مراجعه کنید.
  • همچنین می توانید با شماره تلفن شرکت تماس گرفته و از خدمات و قیمت های آنها مطلع شوید.

چرا برای نظافت دوره ای منزل و محل کار خود به پاک رویال زنگ بزنیم؟

اگر برایتان سوال است که چرا برای نظافت دوره ای منزل و محل کار خود به پاک رویال زنگ بزنیم؟ در جواب باید گفت زیرا خدمات شرکت های این چنینی طبق مراحل زیر بسیار کامل انجام می شود.

مراحل دریافت خدمات نظافت دوره ای از شرکت های نظافتی:

  1. انتخاب شرکت نظافتی:
  • برای انتخاب شرکت نظافتی، می توانید از طریق جستجو در اینترنت، یا از طریق دوستان و آشنایان خود تحقیق کنید.
  • در هنگام انتخاب شرکت نظافتی، به سابقه کار، مجوزهای شرکت، قیمت و خدمات ارائه شده توسط شرکت توجه کنید.
  1. مشاوره با کارشناسان شرکت:
  • پس از انتخاب شرکت نظافتی، کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و در مورد نیازهای شما برای نظافت دوره ای سوال می کنند.
  • کارشناسان شرکت با توجه به متراژ منزل یا محل کار شما، نوع و تعداد وسایل، و میزان نظافت مورد نیازتان، قیمت خدمات را به شما اعلام می کنند.
  1. تعیین زمان و قیمت:
  • پس از توافق بر سر قیمت، زمان انجام نظافت دوره ای با شما تعیین می شود.
  • شرکت نظافتی تلاش می کند تا زمان انجام نظافت دوره ای را با توجه به برنامه شما تنظیم کند.
  1. اعزام تیم نظافتی:
  • در روز و زمان تعیین شده، تیم نظافتی شرکت به منزل یا محل کار شما اعزام می شوند.
  • تیم نظافتی شرکت شامل افراد مجرب و آموزش دیده ای است که از تجهیزات مدرن و مواد شوینده مناسب برای نظافت منزل یا محل کار شما استفاده می کنند.
  1. انجام نظافت دوره ای:
  • تیم نظافتی شرکت تمام قسمت های منزل یا محل کار شما را به طور کامل تمیز و پاکیزه می کنند.
  • این کار شامل گردگیری، تمیز کردن سطوح، شستشوی فرش ها و پرده ها، تمیز کردن کابینت ها و یخچال، مرتب کردن کمدها و کشوها، و دور ریختن وسایل اضافی می شود.
  1. رضایت مشتری:
  • پس از اتمام کار، نظرات و رضایت شما از خدمات شرکت پرسیده می شود.
  • شرکت های نظافتی معتبر تمام تلاش خود را می کنند تا از خدمات ارائه شده به شما رضایت کامل داشته باشید.

با دریافت خدمات نظافت دوره ای منزل و محل کار می توانید از مزایای متعددی مانند محیطی تمیز و سالم، کاهش استرس و اضطراب، افزایش بهره وری، جلوگیری از بیماری ها، و صرفه جویی در زمان و هزینه بهره مند شوید.

شرایط و قوانین

 تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عملکرد همیار، امکان جایگزینی
با همیار جدید وجود دارد. اما به این مسئله توجه داشته باشید که پس از گذشت یک ساعت از
زمان شروع کار همیار، امکان لغو وجود ندارد و هزینه به صورت کامل دریافت می‌شود.
 حضور نظافتچی خانم تنها در صورت حضور یک خانم در منزل امکان‌پذیر است.
 نظافت واحد تخلیه توسط همیاران آقا انجام می‌شود.
 خدمات نظافت داخل منزل شامل نظافت آشپزخانه، اتاق ها، پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام و
تراس می شود و کلیه قسمت‌های کاشی ها و سرامیک ها، کف، آینه و شیرآلات، قفسه ها،
ظرفشویی، یخچال، کابینت‌ها، کمدها، اجاق گاز آشپزخانه، لوستر، سطوح خارجی لوازم برقی،
سرویس بهداشتی و گردگیری پرده و فرش و مبلمان و خارج کردن زباله‌ها، بر اساس نیاز
مشتری است.
 لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب همیار تا مبلغ 60 هزار تومان
است.
 فراهم آوردن مواد و ابزار لازم بر عهده مشتری است و شامل این موارد است: چهارپایه(در
صورت نیاز)، تاید، روزنامه، ابزارشستشو، دستمال نظافت، تی، اسفنج، شیشه پاک کن، شوینده
شیرالات، شوینده کف.
 همیاران محترم جهت نظافت سطوح به هیچ وجه مجاز به استفاده از جوهر نمک و شوینده‌های
اسیدی نیستند.
 سرویس‌های بعد از ساعت 20 شامل هزینه ایاب ذهاب برگشت همیار تا 60 هزار تومان
می‌شود.
 دیوارشویی صرفا توسط همیار نظافتچی آقا انجام می‌شود.
 تی کشیدن کف فقط توسط لوازم تی‌کشی صورت می‌گیرد.
 شستشوی شیشه‌ها فقط از داخل انجام می‌شود و نظافت شیشه از بیرون تا جایی که با دست و
بدون خروج از پنجره امکان دارد، انجام می‌شود.
 مشتری و همیار موظف به رعایت اصول ایمنی در هنگام انجام سرویس هستند.
 چنانچه همیار کار مورد نظر را در زمان کمتر از زمان درخواستی شما به اتمام برساند، هزینه
دریافتی تغییر نخواهد کرد.
 توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی نیست.
 از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی مشتریان